موضوعات داغ

تانک ایرانی در خاک آمریکا؛ معرفی رضوانی تانک X با قدرت 707 اسب بخار

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تانک رضوانی معرف حضور همه شما است. اما رضوانی قصد دارد تا جذابیت این خودرو را بیش از پیش افزایش داده و به همین منظور موتور 6.2 لیتری سوپرشارژردار V8 متعلق به دوج هلکت را روی این خودرو نصب کرده است و این مدل را با نام رضوانی تانک X به بازار عرضه خواهد کرد.
رضوانی نخستین مدل تانک را در اکتبر 2017 رونمایی کرد. مدل اولیه این خودرو به یک موتور V8 با حجم 6.4 لیتر مجهز بود که می توانست 500 اسب بخار قدرت تولید کند. چند هفته بعد مدل پایه‌ی این خودرو نیز معرفی شد که به پیشرانه‌ی شش سیلندر 3.6 لیتری گروه فیات کرایسلر مجهز شده بود. این پیشرانه 285 اسب بخار قدرت و 352 نیوتن متر گشتاور دارد. اما حالا با معرفی مدل ایکس با موتور هلکت، این مدل قوی ترین نسخه از این خودرو خواهد بود.

رضوانی تانک X

رضوانی تانک X

این موتور جدید 707 اسب بخار قدرت و 881 نیوتن متر گشتاور دارد و به این ترتیب تانک ایکس را تبدیل به هیولایی شکست ناپذیر تبدیل می کند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/8
پراید،405و...
هععععی...!!!
1397/7/8
الان افسوس و حسرت بخورم که نابغه ایرانی تو مملکت خودش نمیتونه اینو بسازه یا خودتون میدونید؟! :|
1397/7/9
اگه این نابغه اینجا بود نهایت بهش اجازه میدادن پراید یا امثال اون رو منتاژ کنه!!خاک بر سر مدیران بی عرضه کشور کنن که باعث این اوضاع اسفار در مملکت ما شدن.
1397/7/9
سلام
جای تاسف و افسوس هست برای خودرو سازی ایران که نیروهای خلاق بهترین برندها ایرانی هستند و سایپا و ایران خودرو تو چهل سال نتوانستند هیچ پیشرفتی داشته باشند و همون پراید را با عوض کردن چراغ ها و بدون تغییر در طراحی و مشخصات فنی تولید می کنند اونم با نام های مختلف و از هند که اصلا خودرو ساز نبود هم فرسنگ ها فاصله دارند حالا بماند که با چینی که ده ساله خودو ساز شده دو قرن فاصله داریم بخدا تو کشور جوانان بسیار با استعدادی داریم که می توانند خودروهای خوب و بروز طراحی کنند و مایه مباهات ایرانی تو دنیا شوند افسوس که مدیریت در کشور صفره و از مدیران خلاق استفاده نمیشه چه اشکالی داره از رضوانی و منصوری بخواهیم بیایند ایران و بهشون اختیار و امکانات بدهیم و در عوض ازشون کار بخواهیم تا کی باید تو این شرایط اسفناک بمونیم تا کی؟؟
1397/7/9
يه جوري نوشتين ايراني كه گفتم تو ايران خودرو توليد شده... رضواني ...به مصاحبه هاش دقت كنين..بلد نيست فارسي حرف بزنه .اونوقت ايراني..! واقعا جاي تاسف داره كه فقط بايد به اسم ايرانيش بنازيم...
1397/7/9
از قدیم گفتن خلایق هرچه لایق. همون پراید و 405 از سر یه همچین ملتی زیادیه