موضوعات داغ

نگاهی دقیق به ماکت تویوتا لندکروزر J200؛ حضرت در خانه شما!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا لندکروزر سری 200 را می‌توان آخرین سری از این شاسی بلند جذاب ژاپنی دانست که بدون مشکل خاصی، توانست وارد کشور شود و نمونه‌های معدودی از آن را می‌توان در خیابان‌های کشورمان دید. قابلیت‌های فوق العاده آفرودی، ظاهر پر ابهت و همه کاره بودن به معنای واقعی، موجب شده‌اند که القابی همانند حضرت برای تویوتا لندکروزر در نظر گرفته شود و از دید بیشتر خودرودوستان، این شاسی بلند ژاپنی، صاحب احترام خاصی باشد.

ماکت تویوتا لندکروزر

ماکت تویوتا لندکروزر

دنیای ماکت را شاید بتوان دنیایی دوست داشتنی برای خودرودوستان دانست، چرا که آنها می‌توانند آرزوهای محال خود در دنیای واقعی را در مقیاس کوچکتر، در این دنیا داشته باشند. علاوه برآن، بسیاری از خودروها در دنیای واقعی، هزینه‌های نگهداری سنگینی دارند، در صورتی که تنها هزینه نگهداری ماکت، مربوط به حفظ و حراست صحیح از آن است. تویوتا لندکروزر نیز از این قاعده مستثنی نیست و علاقمندان به شاسی بلند مشهور آفرودی می‌توانند با هزینه‌ای بسیار اندک نسبت به نسخه واقعی، این خودرو را به مجموعه خویش اضافه کنند.

ماکت تویوتا لندکروزر J200

ماکت تویوتا لندکروزر J200

ماکت تویوتا لندکروزر J200 ساخت پائودی است و همانند سایر ماکت‌های حرفه‌ای این سطح، در مقیاس 1:18 ساخته شده و در دو رنگ سفید و سبز تیره به بازار عرضه می‌گردد. بنابر اعلام شرکت پائودی، در ساخت این ماکت از نقشه‌ها و اطلاعات دقیقی که از شرکت تویوتا گرفته شده، استفاده گردیده تا این ماکت هرچه بیشتر شبیه به نمونه واقعی باشد. در ساخت بدنه از روش دایکست و مواد آلیاژی استفاده شده و برای دستیابی به کیفیت برتر، ماکت تویوتا لندکروزر J200 در سه نوبت رنگ آمیزی می‌شود. نهایت جزئیات در ساخت رینگ و لاستیک، و همچنین موتور به کار برده شده و تمامی درب‌های این ماکت قابل باز شدن هستند. در داخل خودرو نیز با دیدن صندلی‌های سه ردیفه که قابلیت جمع شدن دارند، و نمایشگر با طراحی خاص سه بعدی، شگفت زده خواهید شد. برای مشاهده تصاویر بیشتر از این ماکت و یا خرید آن، می‌توانید بر عبارت ماکت تویوتا لندکروزر J200 کلیک کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد