موضوعات داغ

وی VV7 جی‌تی، اولین کراس‌اوور اسپرت چینی با تیونینگ برابوس رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
برای کسانی که با برند وِی آشنا نیستند، مهم‌ترین چیزی که باید درباره آن بدانید این است که بخش لاکچری شرکت چینی گریت وال است، و عمدتا روی ساخت مدل‌های شاسی بلند و کراس‌اوور تمرکز دارد. تقریبا یک سال پیش این برند قراردادی با برابوس شرکت تیونینگ مشهور آلمانی امضا کرد و حالا اولین نتیجه این همکاری یعنی وی VV7 جی‌تی از راه رسیده است.
این کراس‌اوور سایز متوسط در سال ۲۰۱۷ در چین عرضه شد و حالا نسخه جی‌تی آن با همکاری این تیونر آلمانی ساخته شده است. این مدل براساس هاوال H6 ساخته شده که حتی در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا در دسترس است؛ یک کوپه کراس‌اوور اسپورت که در طراحی آن از صنعت خودرو اروپا الهام‌ گرفته شده است.
اصلاحات ظاهری برابوس در این مدل شامل گل‌گیرهای بزرگتر، چرخ‌های ۲۱ اینچی، سپرهای جلو و عقب اصلاح‌شده، یک دیفیوزر اضافی در عقب، لوله‌های اگزوز بزرگتر، و چراغ‌های عقب جدید با تکنولوژی ا‌ل‌ای‌دی هستند. این شرکت چینی هنوز تصاویری از کابین خودرو منتشر نکرده، اما گفته می‌شود در فضای داخلی هم شاهد تغییراتی خواهیم بود.

وی VV7 جی‌تی

وی VV7 جی‌تی

متاسفانه، این ظاهر ارتقایافته با ارتقای قدرت همراه نشده است. VV7 جی‌تی همچنان از موتور بنزینی ۲ لیتری توربوشارژ با توان ۲۲۷ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۷ نیوتن‌متر بهره می‌برد. قدرت از طریق یک گیربکس هفت‌سرعته اتوماتیک فقط به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قیمت این مدل از ۱۹۲ هزار یوان آغاز می‌شود که معادل ۲۷ هزار دلار است.
نسخه استاندارد VV7 جی‌تی با یک پیشرانه پلاگین هیبریدی هم عرضه می‌شود، اما هنوز مشخص نیست نسخه الکتریکی این مدل هم عرضه خواهد شد یا خیر. فروش این مدل قرار است از ماه ژوئیه امسال آغاز شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/22
کاملا تابلوئه نمای جلو از دی اس 7 کپی زده