موضوعات داغ

تویوتا لندکروزر FJ62 تیونینگ شده با صندلی‌های بی ام و، یک ژاپنی با ارزش + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا لندکروزر FJ62 در حال حاضر یکی از مدل‌های قدیمی تویوتا به شمار می‌آید که گزینه مدنظر آفرودرها برای یک خرید اقتصادی است. در حقیقت مشتریان چنین خودرویی به دنبال خرید یک شاسی بلند چهارچرخ محرک با حداقل هزینه هستند اما داستان این تویوتا لندکروزر FJ62 تیونینگ شده با سایر نسخه‌ها متفاوت است.

این خودرو کارکرد بسیار پایینی دارد و در طی این سال‌ها در بهترین شرایط فیزیکی نگهداری شده است. حال نیز این خودرو با افزودن تجهیزات جدید و ادوات سفارشی، خاص‌تر از هر لندکروزر FJ62 دیگری به نظر می‌رسد.

چگونه یک لندکروزر کلاسیک را خاص جلوه دهیم؟

برای مدرن جلوه دادن خودرو، ریل‌ها و حاشیه‌های اطراف پنجره‌های تویوتا لندکروزر FJ62 اصلی حذف شده و این خودرو مجددا رنگ‌آمیزی شده است. برخی قطعات نیز به خودرو افزوده شده‌اند، از جمله سپر جلو ARB، چراغ‌های جلو مارک Hella، سپر عقب کیمار، پنجره‌های رنگی و پایه عقب که وظیفه نگهداری از مخزن‌های سوخت اضافه را برعهده دارد.

تویوتا لندکروزر FJ62

رینگ‌های خودرو نیز 17 اینچی هستند که با نصب لاستیک‌های اختصاصی، پهنای آن‌ها به 33 اینچ می‌رسد. یک لاستیک یدک نیز روی درب عقب این تویوتا لندکروزر FJ62 نصب شده است.

شاید بزرگترین تغییر در فضای داخلی، استفاده از صندلی‌های مشکی-سفید بی ام و سری 5 در این تویوتا لندکروزر FJ62 باشد. کف و سقف خودرو نیز با مواد عایق صوتی روکش شده است. در بخش فنی، این تویوتا لندکروزر FJ62 مجهز به یک پیشرانه هشت سیلندر وی شکل Vortec V8 بوده و سیستم انتقال قدرت آن نیز چهار سرعته اتوماتیک است. اتصالات قوای فنی نیز کاملا نوسازی شده‌اند و گالن‌های سوخت 38 لیتری برد این آفرودر را افزایش می‌دهند.

تمامی این تغییرات توسط یک تیونر به نام TLC 4×4 که مقر آن در کالیفرنیا قرار دارد، انجام شده است. مطابق گزارش تیونر، هزینه انجام این تغییرات 104،094 دلار برآورد شده در حالی‌که بالاترین پیشنهاد برای خرید این خودرو 65 هزار دلار است. به نظر شما این تویوتا لندکروزر FJ62 چقدر ارزش دارد؟

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد