موضوعات داغ

لندروور دیفندر تیونینگ‌شده با قیمتی بیش از ۴ میلیارد تومان! + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از انجام یک تیونینگ اساسی توسط آرکونیک، این لندرور دیفندر ۱۹۹۰ آماده است تا ۹ نفر به وسیله آن در کمال راحتی به طبیعت سفر کنند. تیم سازنده می‌گوید که این مدل مخصوصا برای استفاده در محدوده کوهستان تیتان در وایومینگ ساخته شده، بنابراین نام تیتان برای آن انتخاب شده است.

لندروور دیفندر تیتان

آرکونیک قیمت حدودا ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی را برای این لندروور دیفندر تیون شده درنظر گرفته است.

ویژگی‌های ظاهری لندروور دیفندر تیتان

این دیفندر، با رنگ سفید یخی رپتور رنگ شده است. سقف، گلگیر و سپر مشکی ظاهر آن را جذاب‌تر کرده است. رول کیج خارجی تیتان، آن را برای خطرناک‌ترین ماجراجویی‌ها هم مناسب کرده است.

پیشنهاد مطالعه: بازسازی و تیونینگ حرفه ای و اصولی لندروور دیفندر؛ پاژن ایرانی

این دیفندر از چرخ‌های ۱۸ اینچی با تایرهای گودریچ KO2 بهره می‌برد. باربند روی سقف گنجایش حمل بار را افزایش می‌دهد و جلوی آن چند چراغ قدرتمند برای روشن کردن مسیر پیش‌رو وجود دارند.

جزئیات کابین

در کابین، از صندلی‌های گرمایشی با دوخت لوزی‌شکل استفاده شده است. این دوخت روی همه صندلی‌ها حتی صندلی‌های جمع‌شونده در عقب خودرو مورداستفاده قرار گرفته است. راننده یک فرمان با قاب چوبی را به دست می‌گیرد. سیستم سرگرمی رسانه‌ای پایونیر از اپل کارپلی پشتیبانی کرده و به عنوان نمایشگر دوربین عقب عمل می‌کند. لندروور دیفندر تیتان بهترین وسیله نقلیه برای ماجراجویی‌های بزرگ است.

لندروور دیفندر تیتان

البته شاید به دلیل تزئینات چرمی داخل کابین، سوار شدن چندنفر با کفش‌های کثیف برای صاحب خودرو کمی آزاردهنده باشد.

موتور بهبود یافته

این لندروور دیفندر از موتور ۳.۵ لیتری V8 بهره می‌برد. برای اجتناب بهتر از موانع، ارتفاع آن دو-اینچ بیشتر شده و در آن از کمک‌فنرهای ارتقایافته استفاده شده است.

لندروور دیفندر تیتان

آرکونیک تمام بخش‌های دیفندر را به صورت اساسی بازسازی کرده است. این کار شامل بازسازی موتور و جعبه‌دنده می‌شود. در سیستم تعلیق هم از قطعات کاملا جدیدی استفاده شده است.

این مطلب را از دست ندهید: لندروور دیفندر جدید رونمایی شد، نگاهی دقیق به تغییرات دو نسل

قطعا این قیمت خیلی زیادی برای یک لندروور دیفندر است، اما امروزه دیفندرها مخصوصا مدل‌های تیونینگ‌شده خیلی کمیاب هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد