موضوعات داغ

نسخه‌ای جدید از لاستیک بریجستون ویژه استفاده ترکیبی معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت تولید لاستیک بریجستون تصمیم دارد تا محصولی جدید را به نام RE-71RS به بازار عرضه کند. این لاستیک ویژه استفاده ترکیبی در خیابان و پیست مسابقه است. این تایر نسبت به مدل‌های قبلی تایر بریجستون عمر مفید بیشتری داشته و عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد.

بنابر گفته‌های هیت بارکلی، مدیر فروش لاستیک بریجستون ساخت این تایرهای نیمه صاف موجب می‌شود تا راننده از نیاز به داشتن دو مدل تایر جدا برای رانندگی روزمره و پیست مسابقه بی‌نیاز شود. لاستیک بریجستون RE-71RS ترکیبی از دو مدل تایر این شرکت با کدهای RE003 و S007A است که هرکدام کاربری جداگانه‌ای دارند.

بهبودهای لاستیک بریجستون RE-71RS

لاستیک بریجستون RE-71RS در مقایسه با محصولات قبل از خود، آج بزرگتری دارد، منطقه تماس آن نیز گسترده‌تر است و دو شیار عمیق در سطح بالایی لاستیک نیز وظیفه زه کشی را برعهده دارند. علاوه برآن به علت فشار تماس یکنواخت لاستیک با سطوح، عمر این لاستیک‌ها نسبت به مدل‌های قبلی پنج درصد افزایش یافته است.

لاستیک بریجستون

مزایای فوق که مربوط به مدل جدید لاستیک بریجستون می‌شود، سبب شده تا سواری خودرو نرم‌تر از گذشته شود و بنابراین سر و صدای کمتری از حرکت خودرو بر سطح جاده یا خیابان ایجاد شود.

مطابق اعلام تولیدکننده، لاستیک بریجستون RE-71RS در 27 سایز مختلف به تولید خواهد رسید و مالکان خودروهایی با رینگ بین 15 الی 20 اینچ می‌توانند از این محصول جدید بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد