موضوعات داغ

ادی جردن معتقد است که همیلتون باید به ورشتپن در ردبول بپیوندد

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

ادی جردن پیشنهاد بسیار هیجان انگیز اما بسیار هم غیر واقعی مبنی بر انتقال لوئیس همیلتون به ردبول در کنار مکس ورشتپن را مطرح کرده است.

همیلتون در موقعیت کسب هفتمین عنوان قهرمانی جهان خود قرار دارد و هنوز با مرسدس برای سال آینده قراردادی را منعقد نکرده است اما توتو وولف مدیر تیم معتقد است که مشکلی در تمدید قرارداد وجود نخواهد داشت.

این راننده 35 ساله بریتانیایی، علاقه حضورش در فراری را که به دوران کودکی او بر میگردد هیچگاه پنهان نکرده است اما رانندگان آنها برای سال 2021 کاملا مشخص شده است و کارلوس ساینز جانشین سباستین فتل در کنار چارلز لکلرک در این تیم خواهد بود.

مکس ورشتپن بدون شک رهبری تیم ردبول را بر عهده دارد اگرچه در خصوص صندلی دوم همچنان حضور آلکس آلبون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از طرفی این روزها ردبول فقط رانندگانی که در تیم جوانان هستند را برای تیم اصلی انتخاب می‌کند اما این باعث نشده است تا جردن نتواند خالق یک انتقال شوک آور تاریخی فرمول یک از مرسدس به نزدیکترین رقیبش باشد.

ادی جردن
جردن، از تیم داران قدیمی، در گفتگو با کانال تلویزیونی هلند، زیگو اسپرت به نقل از موتور اسپرت گفت:

من شخصا معتقدم که همیلتون باید به ردبول برود و نه فراری. من به شما می‌گویم این عالی است، زیرا بهترین راننده جوان در فرمول یک در حال حاضر مکس ورشتپن است و هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد. سبک او، سرعت او، هوش او، کنترل او بر روی پیست و همچنین غرور او، و هم برندگان و قهرمانان گرندپری‌ها به این سطح از غرور احتیاج دارند. این کاملا روشن است که او این را دارد.

به هر حال چه این میراثی از جانب پدرش جاس باشد یا هر چیز دیگری، من نظر خاصی ندارم اما حقیقت این است که او یک استعداد باورنکردنی دارد.

من معتقدم که حتی اگر او یک هم تیمی همچون لوئیس همیلتون داشته باشد، توانایی شکست او را دارد.

جردن معتقد است که اگر ماشین مناسبی در اختیار او باشد، ورشتپن توانایی انجام آنچه که همیلتون در حال حاضر انجام می‌دهد را دارد. او اضافه کرد:

فکر می‌کنم لوئیس در آخر این فصل بهتر از همه خواهد بود. او با پروست، سنا و شوماخر در یک سطح است و فکر می‌کنم قصد دارد تا آنها را پشت سر بگذارد تا زمانی که مکس بتواند خودش را مطرح کند.

پس از انکه مکس در این راه قرار بگیرد، دقیقا همین مسیر را دنبال خواهد کرد، فکر نمی‌کنم ردبول خیلی دور از این مسیر باشد. آنها بسیار نزدیک هستند و فکر می‌کنم امسال واقعا آنقدرخوش شانس نبوده‌اند.

ما کنار رفتن مکس از رقابتها و چند مسئله کوچک دیگر را دیدیم. آلبون در مسابقه گذشته سوم شد. من معتقد هستم که موتور هوندا بزودی با موتور مرسدس برابر خواهد شد.

بنابراین همانطوریکه به آدریان نیووی گفتم شما باید ماشین بهتری بسازید زیرا اگر عملکردی ارائه دهید که من می‌دانم مکس توانایی ارائه آن را دارد، با ردبول به قهرمانی جهان خواهید رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد