موضوعات داغ

لپ تاپ ایسر بوک RS ساخته پورشه دیزاین با پوشش فیبرکربنی معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مدل‌های پورشه RS به دلیل عملکرد خوبشان داخل و خارج از پیست مسابقه مورد احترام هستند و برای استفاده از مواد فیبر کربنی مورد تحسین قرار می‌گیرند. پورشه دیزاین با یک همکاری دیگر با ایسر در ساخت جدیدترین لپ‌تاپش برگشته تا مهارت‌های طراحی خودش را به اثبات برساند.

این لپ‌تاپ شیک با نام پورشه دیزاین ایسر بوک RS، شراکت جدیدی بین این دو برند را نشان می‌دهد، گجتی که فلسفه طراحی کاربردی و طرز فکر مهندسی پورشه دیزاین را با نوآوری‌های فنی و دانش عمیق ایسر در بازار جهانی کامپیوتر ترکیب می‌کند.

این لپ‌تاپ طراحی ساده و مینیمالیستی دارد، اما با بررسی دقیق‌تر می‌توان پوشش فیبر کربن 3k را تشخیص داد، که کنتراست خوبی با بقیه بخش‌های لپ‌تاپ ایجاد کرده است. با استفاده از مواد سبک‌وزنی که معمولا برای خودروهای مسابقه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، ایسر بوک RS فقط ۱.۲۵ کیلوگرم وزن دارد، در حالی که ضخامت آن فقط ۱.۶ سانتیمتر است.

مشخصات پورشه دیزاین ایسر بوک RS

در زیر این بدنه شیک، پورشه دیزاین ایسر بوک RS مجهز به جدیدترین پردازنده اینتل Core i7 نسل یازدهم همراه با کارت گرافیک اینتل آیریس Xe و کارت گرافیک آپشنال انویدیا جی‌فورس MX350 و رم ۱۶ گیگابایت است. صفحه لمسی ۱۴ اینچی فول اچ‌دی IPS3 با لایه‌ای از گوریلا گلس آنتی‌میکروبیال ۴ پوشیده شده که نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰٪ دارد.

پورشه دیزاین ایسر بوک RS

پورشه دیزاین ایسر بوک RS در آمریکای شمالی با قیمت ۱۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد. یک پکیج ویژه، که دارای لوازم لوکسی مانند لپ‌تاپ i7، پکیج مسافرتی، و موس ویژه است ۲۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. این لپ‌تاپ شیک در اروپا و چین هم در دسترس خواهد بود.

این اولین بار نیست که پورشه یک گجت را طراحی کرده‌ است. در سال ۲۰۱۸، گوشی پورشه دیزاین هواوی میت RS ساخته شد، که قیمتش از ۱۸۰۰ دلار شروع می‌شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد