موضوعات داغ

اولین دوچرخه الکتریکی هارلی دیویدسون معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اولین ماجراجویی هارلی دیویدسون در بازار دوچرخه‌های الکتریکی، سریال ۱ است، یک وسیله نقلیه دوچرخ که قرار است در ماه مارس ۲۰۲۱ عرضه شود. سریال ۱ دارای دو تایر سفید بزرگ، یک قاب مشکی نسبتا نازک، زین چرمی قهوه‌ای، لوگوهای نورانی و یک زنجیر انعطاف‌پذیر قهوه‌ای است که از پدال‌ها به چرخ عقب متصل می‌شود.

این دوچرخه الکتریکی جدید توسط شرکت دوچرخه‌سازی سریال ۱ ساخته شده، زیربرند هارلی دیویدسون که از تیم تحقیق و توسعه این شرکت تشکیل شده است. مدیریت این شرکت برعهده مدیرعامل جیسون هانتسمن، معاون بن لاند و برخی دیگر از اعضای قدیمی هارلی دیویدسون است.

دوچرخه برقی

ما می‌دانستیم هارلی دیویدسون در حال کار روی یک دوچرخه الکتریکی است، چون قبلا مدیران اجرایی این شرکت در نشست سالانه آگوست ۲۰۱۹ از سه نمونه اولیه رونمایی کرده بودند.

هنوز مشخص نیست قیمت سریال ۱ چقدر خواهد بود، اما احتمالا در محدوده چند هزار دلاری قرار بگیرد. هارلی دیویدسون انتظار دارد بازار دوچرخه‌های الکتریکی طی سال‌های آینده به طور قابل‌توجهی پیشرفت کند؛ این بازار در سال ۲۰۱۹ ارزشی بیش از ۱۵ میلیارد دلار داشت.

یک شمارش معکوس در سایت سریال ۱ قابل مشاهده است که در شانزدهم نوامبر به پایان می‌رسد، و احتمالا این زمانی است که می‌توان سریال ۱ را سفارش داد و اطلاعاتی درباره قیمت آن کسب کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد