موضوعات داغ

ورود سئات به دنیای موتورسیکلت؛ اسکوتر الکتریکی سئات MO معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سئات با معرفی MO اسکوتر ۱۲۵ که در ماه نوامبر در اسپانیا و دیگر کشورهای بزرگ اروپایی عرضه خواهد شد، وارد بازار اسکوترهای الکتریکی شده است.

قیمت این اسکوتر در اسپانیا معادل ۷۳۰۰ دلار یا تقریبا نصف قیمت هاچ‌بک کامپکت سئات ایبیزا با قیمت ۱۵۴۰۰ دلار و یا ۴۲۰۰ دلار ارزان‌تر از خودروی شهری Mii است.

این اسکوتر که در رنگ‌های مختلفی موجود است، یک موتور الکتریکی روی چرخ عقب دارد که توان ۹ اسب بخار تولید می‌کند، و نهایت خروجی آن توان ۱۲ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر است. شتاب ۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت این اسکوتر ۳.۹ ثانیه و سرعت نهایی آن ۹۵ کیلومتر بر ساعت است.

قدرت توسط یک باتری لیتیوم یونی ۵.۶ کیلووات ساعتی تامین می‌شود، که جداشدنی است و می‌توان آن را در خانه و یا در ایستگاه‌های عمومی شارژ کرد. این باتری ۴۱ کیلوگرمی به ۶ تا ۸ ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد و با آن می‌توان مسافت ۱۳۷ کیلومتری را طی کرد.

اسکوتر سئات

لوکاس کاسانوواس رئیس برند MO درباره این مدل گفته است:

سئات MO اسکوتر ۱۲۵ نشانگر تعهد سیات به حفاظت از محیط زیست، شهرها و مردم است. سئات MO به توسعه محصولاتی در زمینه حمل و نقل شهری ادامه می‌دهد تا جابجایی بدون آلودگی صوتی و بدون آلودگی هوا را ارائه دهد و کیفیت زندگی مردم در شهرها را بهبود ببخشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد