موضوعات داغ

فرصت دوماهه به مالکان موتورسیکلت های توقیفی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

رئیس پلیس راهور ناجا، روز گذشته در مصاحبه با شبکه خبر از مهلت 2 ماهه مالکان موتورسیکلت های توقیفی خبر داد و اعلام کرد که مالکان موتورسیکلت های توقیفی تا تاریخ 17 دی ماه، با پرداخت مبلغ جریمه در طول یکسال باتوجه به توان پرداخت خود می توانند موتورسیکلت های توقیفی خود را از پارکینگ ترخیص کنند.

سردار هادیان فر، رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش جریمه موتورسیکلت ها که از 2 برابر به 1 برابر کاهش پیدا کرده است، اعلام کرد که امسال در سال 99، هزینه پارکینگ براساس نرخ سال 94 محاسبه شده و در مراکز استان ها به ازای هر شبانه روز مبلغ 720 تومان دریافت خواهد شد و در مابقی شهرها، هزینه پارکینگ 480 تومانی دریافت می شود.

پیش از این پلیس راهور اعلام کرده بود آن دسته از افرادی که موتورسیکلت آنان از تاریخ 29 اسفندماه 1390 لغایت 29 اسفندماه 1398 به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده و به پارکینگ منتقل شده اند، می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و به همراه داشتن مدارکی که در ادامه گفته شده، به یکی از شعب دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و فرایند ترخیص موتورسیکلت خود را طی کنند.

مدارکی که لازم است مالکان موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ به دفاتر پلیس +10 ارائه کرده و فرایند ترخیص موتورسیکلت های خود را آغاز کنند، شامل کارت ملی صاحب موتورسیکلت یا وکالت نامه محضری متصرف و یا معرفی نامه نمایندگی قانونی شخص حقوقی، سند مالکیت موتورسیکلت یا همان برگ سبز، کارت موتور، قبض رسید پارکینگ و همچنین آخرین بیمه نامه شخص ثالث می شود.

پس از بررسی مدارک اعلام شده توسط دفاتر پلیس +10، مراتب جهت تایید ترخیص نهایی به پلیس راهنمایی و رانندگی ارسال شده و فرد متقاضی می تواند پس از اخذ تاییدیه مورد نیاز، جهت دریافت موتورسیکلت خود به پارکینگ مراجعه کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد