موضوعات داغ

اطمینان دیوید کولتهارد از برابری مایکل شوماخر و لوئیس همیلتون

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

در ذهن دیوید کولتهارد هیچ شکی وجود ندارد که لوئیس همیلتون به همان خوبی مایکل شوماخر در دوران اوج هست.

لوئیس همیلتون هفتمین قهرمانی جهان خود را در گرندپری ترکیه بدست آورد و توانست در کسب این رکورد با مایکل شوماخر برابری نماید. کمی قبل‌تر نیز توانست در این فصل توانست در تعداد پیروزی از این قهرمان آلمانی پیشی بگیرد.

بسیاری مدعی هستند که او تنها توانسته به رکورد شوماخر دست پیدا کند زیرا او خودروی بسیار خوب و آماده‌ای را در اختیار دارد اما دیوید کولتهارد که با هر دو نفر مسابقه داده است، مخالف این نظر است. به نقل از استتز پرفورم نیوز، کولتهارد گفت:

جای هیچ تردیدی نیست که اگر مایکل امروز هنوز در اوج مسابقه می‌داد، در چشمان هم ترازش مانند یک ستاره می‌درخشید.

زیرا من فکر می‌کنم مایکل استثنایی است و فکر می‌کنم لوئیس هم استثنائی است. و فکر می‌کنم راهی که منجر به قهرمانی او در استانبو ل شد بهترین راه برای نشان دادن این مسئله بود که او چقدر خوب است.

در شرایط بسیار دشوار، شروع از مکان ششم و به پیروزی رسیدن با اختلاف بسیار زیاد در انتها.

بنابراین نباید در ذهن کسی تردیدی در خصوص اینکه او بطور حقیقی با مایکل برابر است وجود داشته باشد. او نه تنها یکی از بهترین رانندگان نسل خود است، بدون شک یکی از بهترین رانندگان در طول تاریخ این ورزش است.

مایکل شوماخر

تیمی که شوماخر بهترین سالهای خود را در آن سپری کرد، یعنی فراری، در این مدت بدترین فصل را در این سال پشت سر گذاشته است و نتوانسته به پیروزی در یک مسابقه نزدیک شود.

با این عملکرد، کولتهارد هیچ شکی ندارد که این تیم ایتالیایی دیر یا زود به اوج برخواهد گشت. او اضافه کرد:

بدیهی است که امسال برای طرفداران فراری در سراسر جهان بسیار ناامید کننده بوده است و البته برای خود فراری هم همین وضعیت حاکم است.

در مورد موتور مواردی روشن شده است به این معنی که آنها قادر نیستند تا عملکرد مشابهی از آنها بدست آورند. اما آنها یک راننده جوان به نام چارلز لکلرک دارند و همیچنین کارلوس ساینز را نیز به آنجا آورده‌اند.

در واقع آن چیزی که باعث مشغولیت فکر من شده است، افت عملکرد سباستین فتل است که قطعا شما از چنین راننده با کیفیتی انتظار ندارید.

اما به هر حال این همان چیزی هست که هست، فراری در آینده باز خواهد گشت، مقررات سال آینده تغییرات کوچکی هستند، اما از نظر آئرودینامیکی اتفاقاتی که در قسمت عقب خودرو بوجود خواهند آمد، قابل توجه هستند.

من معتقدم که فراری موتور جدیدی در حال توسعه دارد که امیدوارم آنها را رو به جلو سوق دهد. تسلط مرسدس مانند دوره‌ای است که آنها با مایکل حکمران بودند و دوره‌ای ردبول بر مسند بود و حالا مرسد س. هر دوره‌ای به پایان می‌رسد و فراری بر خواهد گشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد