موضوعات داغ

پارس خودرو در 9 ماه ابتدایی سال، چه تعداد خودرو تولید کرده است؟

عکس مطلب اول

مطابق آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی پارس خودرو، این شرکت خودروسازی از ابتدای سال 1399 تاکنون و طی 9 ماه موفق به افزایش 10.16 درصدی تولید خودرو شده است. پارس خودرو از ابتدای سال 1399 تاکنون 72 هزار دستگاه خودرو تولید کرده که عمده آن‌ها را خودروهای خانواده کوییک تشکیل می‌دهند. پارس خودرو در مدت مشابه سال قبل حدود 64 هزار دستگاه خودرو تولید کرده بود.

پس از خروج برلیانس و رنو از بازار ایران، پارس خودرو در زمینه تولید خودرو دچار مشکلات اساسی شد. سبد محصولات پارس خودرو متشکل از خودروهای رنو و برلیانس بود که با خروج این دو شرکت، تقریبا هیچ محصولی برای پارس خودرو باقی نماند. خط تولید پیکاپ ریچ نیز به زامیاد منتقل شده بود.

بنابراین سایپا تصمیم گرفت تا تولید کوییک را به پارس خودرو بسپارد تا علاوه بر استفاده مفید از تمامی شرکت‌های تابعه، قادر باشد فروش موفق‌تری را برای این خودرو رقم بزند. محصولات تولیدی پارس خودرو در بین مشتریان ایرانی به عنوان خودروهایی باکیفیت شناخته می‌شوند و استقبال خوبی از آن‌ها صورت می‌گیرد. امید است با افزایش تولید کوییک در پارس خودرو و عرضه بیشتر این خودرو به بازار، شاهد کاهش قیمت کوییک در بازار آزاد باشیم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/13
چه افزایش تولیدی دعوتنامه که یک ماه دیر اومد پولشم ریختیم یک ماهه هنوز خبری نیست زنگ میزنیم میگن تا دو ماه دیگه احتمالا بهتون بدیم این داستان واسه کوییک آر هست که واستون گفتم
1399/9/13
پارس خودرو یعنی زانتیا یعنی پاترول یعنی ال90