موضوعات داغ

رولزرویس سیلور شدو 1966 تیونینگ شده، راحتی بر روی چهار چرخ + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بسیاری از خودروهای محبوب به عنوان خودروهای کلاسیک با کیفیت خوب شناخته می‌شوند ولی معمولا بسیاری از افراد فراموش می‌کنند که تعداد زیادی از این خودرو ها طبق استانداردهای جدید، برای رانندگی مناسب نیستند. رولزرویس سیلور شدو دراپ هد کوپه، تحت تاثیر این موضوع قرار نگرفته است.

طبق این مطالعه، نسل قبلی سری سیلور که در پایان دهه 2000 تولید شده سیلور سراف نام داشته که بعدها سیلور گوست جایگزین آن شده است . این خودرو هیچ برتری نسبت به کادیلاک الدورادو کانورتیبل که دارای موتور آرام تر، صندلی های بزرگ و راحت تر، صندلی راننده در سطح پایین تر، و کلیه امکانات دیگر از جمله شیشه برقی، ترمز برقی، فرمان برقی و سیستم تهویه هوا است، نداشته ولی با این حال بسیار موفق تر بوده است.

این کوپه دراپ هد مدل 1968، ممکن است در نگاه اول کاملا مانند نسخه اصلی به نظر برسد اما دارای تغییرات زیادی شده است. این تغییرات از سیستم استریو شروع می‌شود و به دکمه‌های اضافی و موتور برقی جدید ختم می‌شود. مورد آخر، موتور 350 شورولت می‌باشد که جایگزین پیشرانه 6.2 لیتری وی شکل 8 سیلندر قدیمی شده است. اگرچه به علت تغییرات زیادی که روی آن اعمال شده، مقدار نیرو تولید شده توسط آن دقیقا مشخص نیست ولی تخمین زده می‌شود که حدودا 200 اسب بخار قدرت و 250 پوندفوت (340 نیوتون متر) گشتاور تولید کند.

در گذشته بالاترین مدل رولزرویس تقریبا با قیمتی حدود 19,000 دلار یا چیزی حدود 148,000 دلار به نرخ امروز فروخته می‌شد ولی امروزه ارزان ترین نمونه آن حدود 15,000 دلار هزینه می‌برد. اما این سوال پیش می‌آید که آیا خرید این خودرو کار درستی است؟

اگر به دنبال یک خودرو لوکس راحت با قیمت مقرون به صرفه و نشان رولزرویس هستید پاسخ این سوال مثبت است اما انتظار نداشته باشید که مردم تصور کنند شما ثروتمند هستید زیرا این خودرو دارای ظاهری کاملا معمولی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد