موضوعات داغ

پورشه کاین با تیونینگ تک آرت، 740 اسب بخار آلمانی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تک آرت با ارتقای پورشه کاملا آشنا است و اکنون تیونینگ پورشه کاین را در دستور کار خود قرار داده است که شامل کیت های بدنه، پکیج های داخل کابین و البته ارتقا قوای فنی می‌شود.

این شرکت، پاورکیت استفاده شده در پورشه کاین GTS تیونینگ شده را معرفی کرده است. در این پاورکیت، قدرت موتور از 454 اسب بخار(460 PS) قدرت و 457 پوند فوت (620 نیوتن متر) گشتاور به 631 اسب بخار (640 PS) قدرت و 641 پوند فوت (870 نیوتون متر) گشتاور رسیده است. یعنی باعث افزایش چیزی حدود 177 اسب بخار(180 PS) نیرو و 184 پوند فوت (250 نیوتن متر) گشتاور نسبت به مدل استاندارد شده است.

این موتور، به پورشه کاین GTS تیونینگ شده، این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان 3.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) و در نهایت به حداکثر سرعت 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت)برسد. سرعت این خودرو حدودا 19 مایل در ساعت بیشتر از استوک GTS است.

پورشه کاین تک آرت

علاوه بر پورشه کاین GTS, تک آرت، پکیج تیونینگ موتور را برای تمامی مدل های کاین، از جمله نسخه های پایه، اس، ای‌هیبرید و توربو، ارائه می‌دهد. همچنین، تک آرت می‌تواند مدل توربو اس ای-هیبرید را به موتوری بسیار قوی با 740 اسب بخار (750 PS) نیرو و 760 پوند فوت (1030 نیوتن متر) گشتاور، مجهز کند.

مالکان پورشه کاین SUV و کاین کوپه می‌توانند از میان طیف وسیعی از قطعات آیروکیت بدنه، یکی را انتخاب کنند. این خودرو از یک کاپوت آیرودینامیکی جدید از جنس فیبر کربن، لبه جلویی سپر، یک لبه اضافه برای اسپویلر عقب، آپرون عقبی جدید با دیفیوزر و موارد دیگر، برخوردار است. این تیونر لوازم جانبی آیروکیت خود را با یک سیستم اهرم یدک کش برای همه مدل های کاین ارائه می‌دهد.

علاوه براین، طیف وسیعی از چرخ وجود دارد که از طرح های کلاسیک تا مدل های خاص تر را شامل می‌شود و بسته به سلیقه افراد، متفاوت است. تک آرت حتی می‌تواند رنگ دلخواه شما را به چرخ های جدید اضافه کند.

این رینگ ها بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند تا 23 اینچ قطر داشته باشند. علاوه بر این در انواع مختلفی از رنگ ها و ترکیب های رنگی ارائه می‌شوند. چرخ های یدک این خودرو را می‌توان با اسپیسرهای این شرکت و همچنین کالیپرهای ترمز رنگ شده، ترکیب کرد.

در مدل های فاقد سیستم تعلیق هوا هم می‌توان فنر اسپرت تک آرت را نصب کرد که باعث کاهش ارتفاع سواری تا 35 میلی‌متر می‌شود.

تک آرت برای افرادی که خواهان خودرویی متفاوت و خاص هستند، طیف وسیعی از پارچه های چرمی، فرمان سفارشی و خاص، قسمت های رنگ آمیزی شده، تزئینات فیبر کربن و دوخت ارائه می‌دهد. همچنین برای افرادی که به دنبال چیزی متفاوت با چرم هستند، پشم بکر طبیعی را پیشنهاد می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد