موضوعات داغ

فروش اشتباهی نسخه آزمایشی فورد برانکو اسپرت به مشتری در فلوریدا!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایندگی فورد در فلوریدا پس از آن‌که یک دستگاه فورد برانکو اسپرت را به مشتری فروخت، از او خواست تا این خودرو را به نمایندگی پس بدهد. این فورد برانکو اسپرت نسخه دمو Demo بوده و به طور اشتباهی فروخته شده است. نمایندگی فورد پس از آن‌که متوجه شد نسخه آزمایشی و نمایشی فورد برانکو اسپرت را به مشتری فروخته است، از او خواست تا این خودرو را پس بدهد.

طبق گفته مشتری ، آدام سیدوتی قرار بود تا این نسخه آزمایشی از فورد برانکو اسپرت برای چهارماه در نمایندگی باقی بماند و پس از آن به فروش برسد. اما نمایندگی فورد در فلوریدا این خودرو را به سیدوتی فروخت و سپس در شب کریسمس از وی خواست تا خودرو فروخته شده را پس بدهد.

آدام سیموتی این موضوع را رسانه‌ای کرد و مشکل ایجاد شده را با شبکه ABC نیوز در میان گذاشت. نکته جالب در خصوص خریدار فورد برانکو اسپرت، این است که وی اتومبیل خود را به نمایندگی فورد فروخت و 2500 دلار وجه نقد نیز پرداخت کرد تا فورد برانکو اسپرت دمو که برای نمایندگی ارسال شده بود را خریداری کند.

سیموتی پس از تماس نمایندگی و درخواست برای باز پس دادن این خودرو، با امور مشتریان فورد تماس گرفت و با مدیر فروش این شرکت صحبت کرد. سرانجام فشار رسانه‌ای فورد را مجبور کرد تا از خواسته خود عقب نشینی کرده و به مشتری اجازه دهد تا خودرو خریداری شده را نگه دارد.

مطابق گفته‌های آدام سیموتی، وی واقعا عاشق فورد برانکو اسپرت بوده و تمایل داشته تا این خودرو را نگه دارد. او می‌گوید: گاهی اوقات باید برای آنچه دوست دارید بجنگید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد