موضوعات داغ

قیمت نسل جدید نیسان پیکاپ مدل ۲۰۲۱ در استرالیا چقدر است؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان ناوارا یا آن‌طور که در کشور ما شناخته می‌شود یعنی نیسان پیکاپ، یکی از پیکاپ‌های پرفروش و محبوب بازار جهانی است که رقیب نزدیکی برای تویوتا هایلوکس محسوب می‌شود. نسل جدید این خودرو با مدل 2021 به بازار استرالیا عرضه شده و اکنون مشتریان استرالیایی با پرداخت حداقل 33980 دلار استرالیا معادل 657 میلیون تومان، نیسان ناوارا 2021 را خریداری کنند.

نیسان ناوارا با آرایش‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند این خودرو را در قالب تک کابین و دو کابین در تیپ‌های SL ، ST ، ST-X و Pro-4X خریداری کنند. تیپ پایه این خودرو SL نام دارد که قیمت آن در بالا ذکر شد. تیپ‌های میان رده نیز 51 و 57 هزار دلار استرالیا قیمت دارند و قیمت نسخه فول آپشن Pro-4X نیز 61 هزار دلار استرالیا اعلام شده است.

تمامی نسخه‌های نیسان ناوارا 2021 به صورت استاندارد مجهز به صفحه نمایش هفت اینچی خوشه ابزار و نمایشگر هشت اینچی سیستم سرگرمی هستند. روکش صندلی در تیپ پایه از نوع پارچه‌ای و در تیپ‌های میان‌رده و بالارده از نوع چرمی است. همچنین با افزایش تریم خودرو، رنگ‌های بیشتری برای سفارش در دسترس مشتریان خواهند بود.

نیسان ناوارا

قدرت نسل جدید نیسان ناوارا از موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر دیزلی تامین می‌شود که به صورت تک توربو و دو توربو قابل سفارش است. نسخه تک توربو 161 اسب‌بخار قدرت و 403 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و این ارقام در مورد نسخه دو توربو به 188 اسب‌بخار و 450 نیوتن‌متر می‌رسد. جعبه دنده‌های در نظر گرفته شده نیز شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک هستند. نیسان ناوارا قابلیت حمل بار تا 750 کیلوگرم و یدک کشیدن محموله‌ای به وزن 3.5 تن را دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد