موضوعات داغ

تویوتا FJ45 کروزر تیون شده مدل 1983، صادرات ونزوئلا به آمریکا!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا FJ45 کروزر یکی از پیکاپ‌های کاربردی و دوست داشتنی جهان است که در کشورمان نیز شهرت قابل توجهی دارد. این خودرو در حقیقت نسخه وانت تویوتا لندکروزر سری 40 محسوب می‌شود که قدرت حمل بار بالایی را به خود اختصاص داده است.

این تویوتا FJ45 مدل 1983 که از اکتبر 2020 در خاک ونزوئلا قرار دارد، به شدت مجهز شده است تا به بالاترین قیمت در آمریکا به فروش برسد. مقصد احتمالی این پیکاپ ژاپنی تیون شده ایالت فلوریدا است. قیمت حراجی این تویوتا FJ تیون شده در زمان نگارش این مقاله، 42250 دلار بوده است که این خودرو را هم‌رده تویوتا تاکوما TRD‌ قرار می‌دهد.

بدنه تویوتا FJ45 کروزر با رنگ خاکستری مات رنگ آمیزی شده و فضای داخلی نیز به رنگ برنزی تزیین شده است. سقف سفید و چراغ‌های LED‌ نیز به جذابیت ظاهری خودرو افزوده‌اند. سپرهای جدید و دوربین عقب نیز قابلیت‌های این پیکاپ را افزایش داده است. سیستم چند رسانه‌ای به همراه نمایشگر لمسی، تهویه مطبوع و شیشه‌های برقی از دیگر تجهیزات تویوتا FJ45 کروزر تیون شده هستند.

تویوتا FJ45 کروزر

پیشرانه این خودرو موتور شش سیلندر خطی 2F است و برای انتقال قدرت آن نیز از جعبه دنده چهار سرعته دستی استفاده شده است. لاستیک‌های عاج‌دار به همراه رینگ‌های 17 اینچی و کیت افزایش ارتفاع نیز این خودرو را به گزینه‌ای مناسب برای آفرود تبدیل می‌کنند. تویوتا FJ45 کروزر تیون شده هم‌اکنون در حراجی قرار دارد و به بالاترین پیشنهاد ممکن فروخته خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد