موضوعات داغ

موتورسیکلت هارلی دیویدسون Limited با چرخ بسیار بزرگ و طراحی متفاوت عرضه شد

عکس مطلب اول

سافتیل (Softail) را می توان از خانواده موتورسیکلت هایی معرفی کرد که سیستم تعلیق آنان در لابه لای بدنه پنهان شده و از نمای بیرونی امکان دیدن سیستم تعلیق عقب آنان وجود ندارد. از زمان ورود FXST در سال 1984 میلادی به بازار، به معنی واقعی کلمه این نوع موتورسیکلت ها با فعالیت و تاریخچه کمپانی هارلی دیویدسون گره خورده و تاکنون محصولات منحصربه فردی از آنان راه اندازی شده است.

این خانواده در حال حاضر شامل Softail و Fat Boy و Low Rider می شود که از شناخته شده ترین محصولات کمپانی هارلی دیویدسون هم به شمار می رود، هرچند این نوع موتورسیکلت به خاطر شکل ظاهری خاص و استفاده توسط گروه های موتورسوار در سطح جهان مشهور هستند، با این حال بازاریابی و فروش آنان در سطح جهانی کار دشواری است و از اقبال عمومی خوبی برخوردار نیستند.

با این حال چیزی که اکنون شاهد آن هستید، زمانی عضو خانواده سافتیل هارلی دیویدسون بود که توسط آلمانی ها به شدت اصلاح شده و به موتورسیکلتی متفاوت با قطعات خاص و سفارشی تبدیل شده است. این موتورسیکلت محدود (Limited) نامیده شده و از ظاهری متفاوت نسبت به نسخه اصلی بهره مند شده است، اما تمامی قسمت های این موتورسیکلت تغییر پیدا نکرده است.

هارلی دیویدسون سافتیل لیمیتد

در واقع پوسته ای مخصوص بر روی این موتورسیکلت چسبانده شده که به تیونر این اجازه را می دهد که آن پوسته را با طرح دلخواه خود شخصی سازی کند. به همین دلیل است که شاهد طرح بدنه متفاوت نسبت به نسخه اصلی با امکان شخصی سازی هستیم.

البته بخش هایی از این موتورسیکلت به طور کامل تغییر پیدا کرده تا جذابیت بیشتری به آنان داده شود، مواردی همچون گلگیرهای کوتاه تر چرخ های جلو و عقب یا نصب پدال های جدید برای ترمز و تعویض دنده که به جذابیت بیشتر این موتورسیکلت کمک کرده است، اما گران ترین تغییر این موتورسیکلت مربوط به طراحی و استفاده از یک بازوی تابنده یا محور اتصال چرخ به بدنه اصلی موتورسیکلت می شود که تغییر آن بر روی این موتورسیکلت هزینه بسیار بالای 4400 دلاری را به همراه داشته است!

Harley Davidson Limited Softail

تغییرات ایجاد شده بر روی این موتورسیکلت به اندازه کافی بزرگ بوده که تمام جهان در رابطه با آن صحبت کنند، ولی برای داشتن این تغییرات بر روی موتورسیکلت خود نیاز به پرداخت هزینه زیادی خواهید داشت که به طور متوسط هزینه 6000 یورویی برای تقویت این موتورسیکلت پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است که این مبلغ تنها برای قطعات جدید استفاده شده در موتورسیکلت خواهد بود و به طور جداگانه دستمزد کار بر روی موتورسیکلت، هزینه طرح و رنگ سفارشی و یا در صورت درخواست، هزینه موتورسیکلت از مشتریان دریافت می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد