موضوعات داغ

فیلم خط تولید بی ام و را ببینید، M3 افسانه ای چگونه ساخته می شود؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ساخت بی ام و کاملاً جدید M3 به چه صورت است؟ خوب، به لطف ویدئوهای هیجان انگیز کارخانه که توسط یوتیوبر Shemee150 به اشتراک گذاشته شده است، ما شاهد پشت صحنه مربوط به بررسی مراحل مونتاژ هستیم. ساخت یکی از بالاترین مدل های پرفورمنس بی ام و با حجم بالا، به زمان بندی دقیق، واحدهای مونتاژ رباتیک سفارشی و ذخیره مداوم قطعات نیاز دارد.

بدون اغراق، ساخت یک خودرو مدرن فرآیندی سخت است. مهندسان و طراحان باید محصولی را ایجاد کنند که از لحاظ ایمنی و کارایی کاملاً منطبق با قوانین باشد و در عین حال ساخت آن برای شرکت مقرون به صرفه و خرید آن برای مشتریان مطلوب به نظر برسد. این صنعت با ارائه جدیدترین مدل خود با نام F80 M3 که به دنبال اثبات برنده بودن خود در این زمینه است، موفقیت‌های مختلفی را برای بی ام و ایجاد کرده است.

مدل M3، برای بی ام و به عنوان محصولی حیاتی به شمار می‌رود که ریشه در DNA خود دارد و برای حفظ نام تجاری خود به آن وابسته است. بی ام و G80 M3 جدید با وجود داشتن سبک و سیاق بحث برانگیز، در زیر ساختار فلزی و فیبر کربنی خود حیوانی را با عملکردی چشمگیر پرورش می‌دهد. بی ام و تمام تلاش خود را کرد تا M3 جدید را از هر نظر بهتر، کارآمدتر و ایمن تر سازد.

بی ام و G80 M3 به یک موتور S58 جدید 3.0 لیتری توربوشارژ شش سیلندر خطی مجهز شده است که به تولید 473 اسب بخار (352 کیلووات) قدرت در M3 معمولی و 503 اسب بخار (375 کیلووات) قدرت در دیگر مدل ها می‌پردازد. این موتور فوق العاده قدرتمند با یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک همراه می‌شود که در یک اقدام جنجالی توسط بی ام و، با کلاچ دوگانه قدیمی خودرو جایگزین شده است. در آینده نزدیک شاهد ارائه M3 با سیستم تمام چرخ محرک خواهیم بود که یکی دیگر از اولین آپشن های ارائه شده در بی ام و M3 به شمار می‌رود.

همانطور که صنعت خودرو به سرعت در حال پیشرفت است، مشاهده تداوم تولید اتومبیل‌های افسانه ای همچون بی ام و M3 آرامش بخش است. اگرچه M3 برای نسل G80 دستخوش تغییراتی شده است اما برای تداوم تولید خود نیاز به تکامل دارد و ما منتظر مشاهده ادامه روند تکمیل این خودرو پرفورمنس افسانه‌ای هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد