موضوعات داغ

تبلیغات چری تیگو 8 توسط مدیران خودرو آغاز شد

عکس مطلب اول

مدیران خودرو اقدام به نمایش بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر تهران کرده و خودرویی جدید را به صورت غیرواضح به نمایش گذاشته اما کاملاً مشخص است که این خودرو چری تیگو 8 است و مدیران خودرو قصد دارد به زودی این خودرو را روانه بازار کند.

چری تیگو 8 که خودرویی کراس اوور با سایز بزرگ است و تقریباً هم اندازه هیوندای سانتافه است، به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با توان 170 اسب بخار و 250 نیوتن متر مجهز شده که باید گفت قوی ترین پیشرانه عرضه شده توسط این خودروساز خصوصی است. گیربکس نصب شده روی آن با چری آریزو 6 یکسان است و با همان جعبه دنده CVT سر و کار داریم که در حالت دستی 9 دنده به صورت شبیه سازی شده را در اختیار راننده قرار می دهد.

یکی از امکاناتی که چری تیگو 8 در بازارهای جهانی دارد، سیستم Autopilot البته در سطح 2 است اما مشخص نیست که آیا چنین سیستمی روی مدل های عرضه شده در ایران نیز وجود خواهد داشت یا خیر.

قیمت چری تیگو 8 هنوز مشخص نشده اما با توجه به قیمت جهانی این خودرو و همچنین مقایسه با قیمت کنونی چری تیگو 7 بعید به نظر می رسد که با خودرویی ارزان قیمت سر و کار داشته باشیم و احتمالاً قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/2/20
170 اسب؟
سی وی تی؟
بالای یک میلیارد؟
مسخرست//////
1400/2/20
ماشین 20هزاردلاری رو بالای 1میلیارد قیمت میذارن!نمیدونم بخندیم یا گریه کنیم!
1400/2/20
ای کاش نسخه ۱.۶ لیتری ۱۹۰ اسب و ۲۹۰ گشتاور با گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته بیاد تو بازار
1400/3/2
اون موتوری که شما میگی ۱۹۷ اسبه
1400/2/20
2 لیتری توربو شارژ 170 اسب ؟؟؟!!!!!
.
من تاجایی که میدونم جیلی مدل زینگیلوئه رو یه موتور 1.5 لیتری زده که 3 سیلندره ! ولی 177 اسب قدرت داره !! و همین چانگان cs55 پلاس نسل جدید که خودروبانک مطلب گذاشت با موتور 1.5 لیتری توربو 188 اسب قدرت داره.
این چه طوری 2 لیتری هست بعد 170 اسبه ؟؟؟ چینی داریم تا چینی...

بهترین برند های چینی تو خود چین که امار فروششون زیر تویوتا و هوندا هست و رتبشون 4 و 5 هست فقط جیلی و چانگان. هاوال هم امار فروشش خوبه.
هاوال ، بسترن ، هونکگی ، اون چینی برقی هه nio ، چانگان ، byd ، جیلی ، لینک اندکو هم زیر مجموعه جیلی هست خوبه. چینی فقط اینا... بقیه زیاد مالی نیستن...
1400/3/2
شما الکی واسه خودت میبری و میدوزی . این موتور فقط مخصوص بازار ایرانه و در هیچ جای دنیا وجود نداره . اتفاقا شرکت چری از همه لحاظ بهترین خودروساز چینه . هم تکنولوژی هم طراحی هم آپشن هم فنی چری موتور دو لیتر زده که ۲۵۴ اسب و ۳۹۰ نیوتونه که قوی ترین موتور دو لیتر چینه همینطور چری یه موتور ۱.۶ زده که ۲۱۸ اسب و ۳۲۰ نیوتونه که بازم قوی ترین موتور زیر دو لیتر چینه پس الکی و بدون تحقیق دهنتون رو باز نکنید