موضوعات داغ

قیمت کراس‌اوور سوئست DX3 دیارخودرو چقدر است؟ + فیلم مصاحبه

عکس مطلب اول

همانطورکه در خودروبانک نیز اعلام کردیم، دیروز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه طی مراسمی دیارخودرو کراس‌اوور جدیدی به نام سوئست DX3 را معرفی کرد. خودروی جدید چینی که به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و گیربکس CVT مجهز شده است. اما سوالات زیادی در مورد این خودرو و مخصوصاً زمان عرضه، حدود قیمت آن و یا تیراژی سال جاری برای این کراس‌اوور مطرح بود. برای گرفتن پاسخ‌های خود به سراغ جناب آقای حامد لارنی قائم مقام شرکت دیار خودرو رفتیم.

فیلم مصاحبه با لارنی، قائم مقام دیارخودرو

قیمت سوئست DX3

در این مصاحبه لارنی اعلام کرد که این خودرو تقریباً بین 1 ماه الی 45 روز آینده به بازار عرضه خواهد شد و قبل از آن برنامه‌ای برای پیش‌فروش آن وجود ندارد. لارنی اضافه کرد که قیمت سوئست DX3 حدود 650 میلیون تومان خواهد بود و به صورت نقدی فروش آن در زمان عرضه آغاز خواهد شد. در جواب خبرنگار خودروبانک در مورد تیراژ سوئست DX3، لارنی گفت که دیار خودرو قصد دارد که تا پایان سال 1400 شمسی حدود 5 هزار دستگاه از این کراس‌اوور جدید چینی را روانه بازار کند. در ادامه لارنی اضافه کرد که این خودروساز تا پایان سال جاری، یک خودروی سواری از شرکت بایک چین را نیز به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/2/21
سوئیست یه برند فوق العاده خوب و قوی و با کیفیت چینی هست که 25 درصد سهام اون هم متعلق به میتسوبیشی ژاپن هست و نکته قابل توجه اینه که این شرکت بر خلاف بقیه خودروسازان چینی از تکنولوژی میتسوبیشی استفاده نمیکنه بلکه از خود قطعات میتسوبیشی استفاده میکنه . اگه دیار خودرو روش فروش قوی و خدمات پس از فروش مناسب داشته باشه قطعا میتونه خودروی موفقی تو بازار باشه.