موضوعات داغ

مینی جیپ با موتور هوندا: خودرویی ایده‌آل برای سربازهای کوچولو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیدا کردن جیپ‌های نظامی کلاسیک که از جنگ جان سالم به در برده‌اند کار دشواری نیست. اما قطعاً نمی‌توانید نسخه‌ای کوچک و بامزه مثل این مدلی که به حراج گذاشته شده را پیدا کنید.

این بامزه‌ترین خودروی نظامی دنیاست، یک جیپ ارتشی مخصوص کودکان که لوازم جانبی کاملی هم دارد. این نمونه توسط ایست کوست مینی کلاسیکس سانفورد در ایالت مین ساخته‌ شده و حالا به حراج گذاشته شده است.

این خودروی مخصوص کودکان که بر اساس خودروی نظامی MB/GPW ساخته شده دارای یک بدنه فولادی روی یک شاسی لوله‌ای است. این مدل دارای یک نیمکت و لوازم جانبی نظامی مانند قمقمه و کیسه‌های ذخیره‌سازی است. این مدل همچنین قابلیت رانندگی دارد و دارای یک موتور هوندا با توان ۱۳ اسب بخار است.

دیگر قطعات مکانیکی شامل ترمزهای دیسکی هیدرولیک با ترمز پارک اضطراری، سیستم تعلیق تمام چرخ و محور عقب شناور با دیفرانسیل آلومینیومی هستند. این خودرو همچنین دارای لوله اگزوز فولادی و یک سیستم خنک‌کننده روغن قدرتمند است.

این جیپ مینیاتوری همچنین به تجهیزات آفرود مانند یک وینچ و تایر زاپاس آپشنال مجهز شده است. مهم‌تر از همه اینکه این خودرو یک سیستم نورپردازی کامل، یک ژنراتور ۲۰ آمپر و یک باتری جدید دارد.

حراج این خودروی خاص تا دو روز دیگر به پایان می‌رسد. پیشنهاد فعلی در حدود ۱۱،۰۰۰ دلار است و گویا فروشنده قصد دارد این مینی جیپ را حداقل به قیمت ۱۱۵۰۰ دلار به فروش برساند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد