موضوعات داغ

موتورسیکلت سوزوکی GT185 چقدر قیمت دارد؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

افرادی که علاقه وافری به وسایل نقلیه دوچرخ دارند از مزایده سریع سوزوکی GT185 مدل 1976 در سایت برینگ ا تریلر، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های حراج آنلاین در سراسر ایالات‌متحده، خوشحال خواهند شد. بعد از مشاهده این وسیله، بلافاصله متوجه خواهید شد که به نظر می‌رسد این موتورسیکلت به‌تازگی از خط تولید خارج‌شده است. این امر برای موتورسیکلتی که 45 سال پیش ارائه‌شده بسیار جالب‌توجه است.

نکته مهم این است که این موتورسیکلت جذاب، تنها 250 مایل مسافت (402 کیلومتر) طی کرده است. بنابراین به‌اندازه یک موتورسیکلت جدید، عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. در حال حاضر، بالاترین مبلغ پیشنهادی برای موتورسیکلت مذکور، 3000 دلار بوده است. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، شایسته است که یک دقیقه از وقت خود را به یادآوری مشخصات و ویژگی‌های اصلی این دستگاه اختصاص دهیم.

76 MY سوزوکی GT185 در بدنه خود، یک موتور دو زمانه 184 سی‌سی دوقلو موازی را با نسبت فشرده‌سازی 7.0:1 حمل می‌کند. پیشرانه خنک‌کننده آن 21 اسب بخار قدرت را با 7500 دور در دقیقه و 15 پوند فوت گشتاور (20 نیوتن متر) ارائه می‌دهد.

سوزوکی GT185

این موتور دو سیلندر، نیرو متوسط خود را به یک گیربکس پنج سرعته انتقال می‌دهد که آن را از طریق یک فاینال درایو زنجیره‌ای به چرخ 18 اینچی در عقب می‌فرستد. درنهایت، این امر باعث تولید حداکثر سرعت 78 مایل در ساعت (126 کیلومتر در ساعت) می‌شود. همچنین، برای رسیدن از حالت سکون به‌سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) به 13.9 ثانیه زمان نیاز دارد.

مطمئناً نمی‌توان این اعداد و ارقام را چشمگیر توصیف کرد، اما هنگام خرید یک وسیله نقلیه کلاسیک، قدرت بالای دستگاه موردتوجه افراد نیست. GT185 به‌هیچ‌وجه دارای سرعت بالایی نیست و این امر قابل‌قبول است. این موتور به علت برخورداری از موتور دوزمانه ابعاد کوچکی دارد، بنابراین توصیه ما به شما این است که از این فرصت استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد