موضوعات داغ

افتتاح هایپرکار در تهران، اولین هایپرمارکت لوازم خودرو

عکس مطلب اول

صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ خردادماه، نخستین هایپرمارکت لوازم خودرو در خاورمیانه با نام «هایپرکار» افتتاح شد. در حال حاضر هایپرکار با محوریت مرکز اصلی در تهران آغاز به کار کرده و در برنامه‌های توسعه‌ای خود در آینده در نظر دارد ۱۲ مرکز دیگر را نیز در سطح کشور افتتاح کند. مراسم آغاز بهره‌برداری از هایپرکار با حضور سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ، اجرا شد.

سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ

فرهاد رمضانی، مدیرعامل هایپرکار، در حاشیه این مراسم بیان کرد که هدف از راه‌اندازی این مجموعه بزرگ را پر کردن خلاء بین تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان قطعات و مشتریان نهایی است. او تاکید کرد که مسیری که قطعه از تولیدکننده تا مصرف‌کننده طی می‌کند، مسیری بسیار دشوار، پیچیده و عامل گرانی آن است و فسادهای بسیاری در آن رخ می‌دهد که از آن جمله می‌توان حتی به احتمال تقلب در بسته‌بندی و یا جایگزینی قطعه در جعبه اصلی اشاره کرد. سپس در ادامه افزود که هایپرکار، قطعه را به‌صورت مستقیم از تولیدکننده و تامین‌کننده دریافت کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مدیرعامل هایپرکار در تشریح مزیت این روش فروش قطعه ابراز کرد که عقیده دارد با این روش می‌توان تا 30 درصد قیمت قطعات را کاهش داد.

لوازم جانبی خودرو در هایپرکار

مدیرعامل هایپرکار در بخشی دیگر از سخنان خود از آغاز همکاری این مجموعه با حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ تامین‌کننده و تولیدکننده خبر داد و بین کرد که هایپرکار قصد دارد در آینده نزدیک این رقم را به ۵۰۰ تامین و تولیدکننده برساند. او افزود کیفیت قطعات به صورت مستمر توسط واحد فنی و مهندسی هایپرکار بررسی می‌شود و همچنین توجه ویژه‌ای به این نکته دارد که قطعات خارجی نیز حتما شناسنامه مشخصی داشته باشند.

لوازم جانبی خودرو در هایپرکار

رمضانی همچنین تامین تمامی قطعات مورد نیاز عمده برند‌های بازار را از مهم‌ترین دغدغه‌های هایپرکار برشمرد و افزود هم‌اکنون هایپرکار تامین قطعات خودروهای بیش از ۶۰ درصد برند‌های موجود در بازار را آغاز کرده و حتی به هر برند کانتری اختصاص داده که اگر قطعه‌ای موجود نبود، مشتری می‌تواند به این کانترها مراجعه و نسبت به ثبت سفارش مورد نظر اقدام کند.

سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ، در بخشی از این مراسم به سخنرانی پرداخت. او گفت:

چنین اقداماتی مایه افتخار برای کشور است و ما افتخار داریم که از امروز ۱۵۰ نفر از اعضای خانواده‌های نیروی انتظامی در این مرکز مشغول فعالیت شده‌اند. ما با تمام قدرت از این بخش حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

گفتنی است هایپرکار عضو جدید خانواده هلدینگ ایران‌روور و بزرگترین فروشگاه جامع عرضه انواع قطعات خودرو است که در فضایی بالغ بر ۱۴ هزار مترمربع از صبح روز پنج‌شنبه ۲۶ خردادماه فعالیت خود را در تهران آغاز کرد. مشتریان می‌توانند برای تهیه قطعات انواع خودرو از هایپرکار به فروشگاه مرکزی این مجموعه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان معلم، خیابان مرودشت مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد