موضوعات داغ

نیسان جوک Nismo تقویت شده معرفی شد: هالک کوچولو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یادتان می‌آید که نیسان با عرضه نیسان جوک در سال ۲۰۱۰ بازار خودروهای کراس‌اوور کوچک را به وجود آورد؟ ما که هرگز این مدل و دیگر نسخه‌های آن یعنی نیسمو و نیسمو RS و نسخه قدرتمند جوک R با موتور ۳.۸ لیتری توئین توربو V6 از نیسان GT-R با توان ۵۴۵ اسب بخار را فراموش نمی‌کنیم.

این نسخه خاص دارای مشخصات نیسمو معمولی است اما کاملاً تقویت شده است. رنگ سبز خاص آن توسط PWF ساخته شده است و این تنها تغییر این جوک نیسمو نیست، چون قسمت جلویی و رکاب‌های کناری ضخیم‌تر شده‌اند. به نظر می‌رسد که لوله‌های اگزوز کمی بزرگتر شده‌اند، اما این نکته در تصاویر مشخص نیست.

اگر جوک نیسموی اصلی را به یاد داشته باشید، می‌دانید که رگه‌های قرمز بخشی از طراحی آن خودرو بودند. با این حال، این خودرو برای جذاب‌تر شدن دارای رگه‌های طلایی است، چیزی که روی چرخ‌های مشکی فولدا هم شاهد آن هستیم.

تنها تصویری که از کابین این خودرو منتشر شده، یک جفت صندلی سطلی با چرم مشکی و قرمز را در جلو نشان می‌دهد که آرم نیسمو روی صندلی‌ها و تکیه‌گاه سر آن‌ها دیده می‌شود. دسته صندلی مرکزی دارای دوخت قرمز است و در رول کیج عقب که جایگزین صندلی عقب شده شاهد استفاده بیشتری از رنگ قرمز هستیم.

هنوز جزئياتی درباره تقویت موتور خودرو اعلام نشده، بنابراین ممکن است این جوک نیسمو نسخه ارتقا یافته موتور بنزینی ۱.۶ لیتری توربوشارژ اصلی را حفظ کرده باشد، که توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این مدل همچنین دارای سیستم تعلیق سفت‌تر، سیستم هدایت بهتر و ترمزهای ارتقایافته است.

نیسان جوک نیسمو می‌توانست در بازار کنونی رقیب فورد پوما ST و هیوندای کونا N باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد