موضوعات داغ

بهبود عملکرد ناوگان با سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو

عکس مطلب اول

با استفاده از نرم افزار مدیریت ناوگان لوجیکو، با رهگیری و ردیابی ناوگان در لحظه، می¬توانید کنترل بیشتری روی ناوگان در اختیار خود داشته باشید و عملکرد آن ها را بهبود ببخشید.

همواره یکی از مهم¬ترین چالش¬های سازمان های کوچک و بزرگ، افزایش بهره وری و کاهش هزینه هاست. حمل و نقل یکی از پرهزینه¬ترین بخش های کسب و کارها خصوصا کسب و کارهای آنلاین است که مدیریت صحیح آن باعث افزایش محسوس بهره وری و درآمد می¬گردد. از این رو مدیریت ناوگان یا Fleet management به یکی از ترندهای لجستیکی در دنیا تبدیل شده است. چرا که با استفاده از نرم افزارهای مدیریت ناوگان، با رهگیری و ردیابی ناوگان در لحظه، می¬توانید کنترل بیشتری روی خودروهای در اختیار خود داشته باشید و عملکرد آن ها را بهبود ببخشید. یکی از بهترین نرم افزارها مدیریت حمل و نقل، سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو است که در ادامه با امکانات و کاربردهای آن آشنا خواهیم شد.

نرم افزار مدیریت ناوگان چگونه باعث افزایش بهره‌وری می‌شود؟

مدیریت ناوگان، یکی از حساس ترین و مهم¬ترین فعالیت¬ها در لجستیک است. چرا که ارتباط مستقیمی با میزان رضایت مشتریان دارد. مدیریت ناوگان از ردیابی و رهگیری ناوگان حمل و نقل آغاز می¬شود و تا مدیریت ارسال سفارشات ادامه دارد. به همین دلیل استفاده از نرم افزارهای مدیریت ناوگان، یکی از ملزومات مدیریت صحیح این بخش است.

یکی از بهترین راهکارهای مدیریت و ردیابی ناوگان حمل و نقل، استفاده از نرم افزار مدیریت ناوگان لوجیکو است.

چرا که با استفاده از نرم افزار مدیریت ناوگان لوجیکو می توانید، برنامه‌ریزی، نظارت و توزیع ناوگان و پیک‌های خود را متحول کرده و بهره‌وری ناوگان خود را تا 50% افزایش دهید!

سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو

امکانات سیستم مدیریت ناوگان

ویژگی های سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو

نرم افزار مدیریت ناوگان لوجیکو دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فردی است که کمتر نرم افزاری در ایران، امکانات آن را به صورت یکجا در اختیار دارد. در ادامه به مهم¬ترین این ویژگی¬ها اشاره خواهیم کرد.

نظارت و ردیابی

یکی از کاربردی ترین ویژگی¬های سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو، رهگیری در لحظه و روی نقشه راننده است که دارای امکاناتی مثل تشخیص خودکار توقف غیرمجاز ناوگان، امکان ناحیه‌بندی رانندگان روی نقشه و هشداردهی خودکار و اعلانات هوشمند است.

گزارش‌گیری هوشمند

هیچ فرآیندی بدون داشتن دیتا و گزارش قابل بهبود نیست. از این رو سیستم مدیریت ناوگان لوجیکو، با گزارش¬های متنوعی که در اختیار مدیران ناوگان قرار می¬دهد، روند بهبود فرآیندهای لجستیکی را تسهیل می¬کند. گزارش هایی مثل: گزارش هوشمند از عملکرد هر راننده، گزارش لحظه‌ای از وضعیت سفارش و ثبت ساعت شروع و پایان کار پیک از جمله گزارشات کاربردی سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو است.

مدیریت ارسال سفارش

یکی از نقاط قوت و مزیت های نرم افزار مدیریت ناوگان لوجیکو نسبت به سایر راهکارهای موجود، مدیریت ارسال سفارشات است که امکاناتی مثل تخمین زمان تحویل سفارش (ETA)، تخصیص هوشمند سفارش به پیک و ثبت بانک اطلاعاتی مشتریان در پنل زا در اختیار مدیران قرار می دهد.

پیشنهاد می¬کنیم برای انتخاب و خرید مطمئن سامانه مدیریت ناوگان و مقایسه نرم افزارهای موجود در بازار، به صفحه راهنمای خرید نرم افزار مدیریت ناوگان در لینک زیر مراجعه کنید.

https://logiico.xyz/راهنمای-خرید-مدیریت-ناوگان

سیستم مدیریت ناوگان لوجیکو

مدیریت ناوگان در صنایع مختلف

سیستم مدیریت ناوگان لوجیکو در چه صنایعی استفاده می‌شود؟

بیش از 50% کسب و کارهای امروز در دنیا، به طور مستقیم یا غیر مستقیم با مدیریت ناوگان و دلیوری در ارتباط هستند. از این رو صنایع مختلفی می توانند از این سیستم ها استفاده کنند و عملکرد دلیوری خود را بهبود دهند. در ادامه به تعدادی از این صنایع اشاره خواهیم کرد.

مدیریت ناوگان فروشگاه اینترنتی

با گسترش پاندمی کرونا در دنیا، طبق آمارهای رسمی که از شرکت آمازون منتشر شده است، تعداد فروشگاه¬های اینترنتی 10% افزایش داشته است که رشد بی سابقه ای در 10 سال اخیر داشته است. بر کسی پوشیده نیست که هرچه تعداد فروشگاه-های اینترنتی بیشتر شود، نیاز این کسب و کارها به حمل و نقل و مدیریت ناوگان نیز افزایش می یابد. به همین دلیل یکی از مشتریان اصلی نرم افزارهای مدیریت ناوگان مثل لوجیکو، فروشگاه های اینترنتی هستند که با بهره¬گیری از این سیستم¬ها، رشد چشم¬گیری در میزان رضایت مشتریان را تجربه می¬کنند.

مدیریت ناوگان شرکت های پخش

شرکت های پخش و توزیع به دلیل دارا بودن ناوگان در اختیار، نیاز زیادی به ردیابی خودرو دارند تا در هر لحظه بدانند ناوگان آن ها در چه وضعیتی است. به علاوه نیاز دیگر این شرکت ها، ثبت اطلاعات و امضای مشتریان است که سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو، این امکان را نیز برای این شرکت ها فراهم نموده است.

مدیریت ناوگان گل فروشی

یکی از چالش های گل فروشی های آنلاین سالم رسیدن گل و گیاه به مشتریان، آن هم در زمان تعیین شده است. به علاوه در این کسب و کارها، در برخی از روزهای مناسبتی مثل عید نوروز، شاهد افزایش ناگهانی سفارشات هستیم که به کمک لوجیکو می توانید مدیریت سفارشات را به بهترین شکل ممکن کنترل کنید.

مدیریت ناوگان رستوران

علت 63% نارضایتی ها از سرویس های دلیوری غذا، به موقع نرسیدن سفارشات است. با توجه به امکاناتی مثل مسیربندی هوشمند لوجیکو، می توانید کمترین میزان خطا در دلیوری غذا را داشته باشید و مشتریان خود را راضی نگه دارید.

در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه به امکانات و کاربردهای نرم افزار مدیریت ناوگان لوجیکو اشاره کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو و مشاهده دمو رایگان نرم افزار ، تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۰ از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

سایت: https://logiico.xyz

ایمیل: Info@logiico.net

شماره تلفن: 02186120842

آدرس: ایران، تهران، خیابان شریعتی. نرسیده به پل سیدخندان. ک موزه (بسطامی). پلاک ۳۴

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد