موضوعات داغ

اسکوترهای برقی جدید نیکران موتور پاسارگاد در راه بازار

عکس مطلب اول

نیکران موتور پاسارگاد، از اسکوترهای برقی جدید خود با برندهای نسکوتر و کی وی رونمایی کرد. فروش اسکوترهای برقی Keeway e-zi وNescooter GE ، با شرایط نقدی و اعتباری از ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و مشتریان می‌توانند از طریق حضور در فروشگاه‌های نیکران موتور پاسارگاد در سراسر کشور و به صورت اینترنتی نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

با توجه به تغییرات شرایط اقلیمی در دنیا، استراتژی صنعت‌های خودرو و موتورسیکلت به سمت حفظ و نگهداری از محیط زیست پیش رفته است، در نتیجه تولیدکنندگان این حوزه بخشی از خطوط تولیدی خود را به محصولات به‌صرفه و دوستدار محیط زیست اختصاص داده‌اند. وجود این دغدغه به‌خصوص در کشور ایران، موتورسواران را به سوی استفاده از محصولات و اسکوترهای برقی سوق داده است.

در همین راستا شرکت نیکران موتور پاسارگاد، به‌عنوان یکی از تولید و عرضه‌کنندگان مطرح موتورسیکلت در ایران در خبر جدید مربوط به اسکوترهای جدید نیکران موتور، فروش محصولات خود به نام‌های Keeway e-zi وNescooter GE را با شرایط نقدی و اقساطی آغاز کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند از دو طریق حضوری و یا مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیکران موتور از شرایط فروش مطلع شوند.

اسکوتر برقی Keeway e-zi

e-zi مجهز به موتور BRUSH LESS با حداکثر قدرت 2000W و سرعت 50 کیلومتر در ساعت است. موتورهای براش‌لس علاوه بر موتورهای برقی در مولتی‌روتورها و پهپادها هم کاربرد دارد و همزمان با کم کردن میزان مصرف انرژی، راندمان کلی موتور را افزایش می‌دهد. علاوه بر این فشار کمتری به باتری وارد می‌کند و در نتیجه طول عمر باتری افزایش می‌یابد.

زمان شارژ باتری لیتیوم- منگنز e-zi 6 ساعت است که می‌تواند 40 کیلومتر مسافت را با این شارژ طی کند.

e-zi

محصول جدید کی وی در چهار رنگ سفید، خاکستری، مشکی و قرمز به بازار عرضه می‌شود تا هر علاقه‌مند به خرید موتورسیکلت برقی با توجه به سلیقه خود e-zi را خریداری کند.

اسکوتر برقی Nescooter GE

ویژگی منحصر به فرد GE موتور BRUSH LESS دو حالته با حداکثر قدرت 900W و سرعت 50 کیلومتر در ساعت است. از دیگر ویژگی‌های این محصول استفاده از باطری لیتیومی و قابل حمل است که امکان شارژ راحت و بدون استرس را به راکب می‌دهد.

با 8 ساعت شارژ کامل باتری، میزان 65 کیلومتر (در حالت 1) و 30 کیلومتر (در حالت 2) پیمایش ایجاد می‌کند.

همچنین وزن سبک این محصول ( 58 کیلوگرم ) از مهم‌ترین مزیت‌های آن نسبت به رقبای خود بوده که باعث سواری و کنترل راحت‌تری مخصوصا برای بانوان می‌شود.

GE

این محصول در 5 رنگ جذاب و در دو مدل صندوق‌دار و بدون صندوق طراحی شده تا سلیقه‌های مختلفی را پوشش دهد.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد