موضوعات داغ

آپشن‌های ماشین، لذت یا خطر؟

عکس مطلب اول

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید با نصب آپشن‌های رفاهی بر روی ماشین خود، راحتی و لذت بیشتری را در رانندگی تجربه کنید. اما آیا نصب آپشن‌های مختلف، همیشه باعث لذت از رانندگی و راحتی شما خواهد شد؟ آیا نصب این آپشن‌ها همیشه به آسانی و بدون ضرر است؟

برای نصب آپشن بر روی خودرو، صرف نظر از نوع و مدل خودرو، باید به عوامل مختلفی توجه کرد، در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت:

اصل بودن، مسئله این است

آپشن‌ها خودرو، مثل قطعات یدکی خودرو، دارای برندهای اصل و غیراصل هستند و در بعضی از موارد تشخیص اصل بودن آن‌ها از قطعات یدکی هم دشوارتر است. برای نصب آپشن‌های خودرو، حتما باید به مراکز معتبر مراجعه نمود که علاوه بر نصب برندهای معتبر، آن‌ها را ضمانت نیز کند.

کی و کجا؟

تنها با چند سرچ ساده در وب یا شبکه‌های اجتماعی، به انبوهی از فروشگاه‌ها و مراکز نصب آپشن می‌توان رسید. اما پیدا کردن زمانی که مناسب شما باشد، یا نزدیک‌ترین نقطه به محل زندگی یا کار شما باشد خیلی دشوار است. اما مراکزی وجود دارند که می‌توانند خدمات را در محلی که شما می‌خواهید و در زمانی که شما تعیین می‌کنید ارائه دهند، بدون آنکه نیاز باشد از خانه یا محل کار خود خارج شوید.

گارانتی خودرو از بین نرود؟

اگر خودروی شما، دارای گارانتی از برند تولید کنندۀ خود است، حتما باید توجه داشته باشید که نصب آپشن‌های متفرقه، می‌تواند باعث از بین رفتن گارانتی خودروی شما شود، زیرا این آپشن‌ها از نظر کارخانۀ تولید کننده، متناسب با ظرفیت‌های برقی یا فنی خودروی شما ارزیابی نشده است و می‌تواند به خودروی شما آسیب بزند. نصب این آپشن‌ها حتی اگر هیچ ضرری هم نداشته باشد، با از بین بردن گارانتی خودروی شما، ضرر مالی زیادی را به جیب شما خواهد زد. پس قبل از نصب آپشن به لیست آپشن‌های مجاز خودروی خود دقت کنید، یا از مراکز معتبر که مورد تایید نمایندگی خودروی شما است، برای نصب آپشن استفاده کنید.

خطر آتش سوزی

متاسفانه نصب آپشن از سوی مراکز متفرقه، به دلیل تداخل در سیستم برقی و سیم‌کشی خودرو، می‌تواند حتی منجر به مختل شدن سیستم کامپیوتری خودرو، اتصالی در سیم‌ها و حتی آتش‌گرفتن خودرو شود. در سال‌های اخیر، میزان خودروهای دچار حریق شده به واسطه نصب آپشن‌های غیراصل، بسیار افزایش یافته است. مراکز غیرمعتبر با ارائۀ اجناس غیراصل ولی ارزان قیمت، مهمترین عامل این اتفاق هستند.

اپلیکیشن بسپر

همان‌طور که گفته شد، نصب آپشن در کنار لذت و راحتی که برای شما ایجاد می‌کند، می‌تواندخطرهای مالی یا حتی جانی داشته باشد. اما با انتخاب یک مرکز معتبر، می‌توانید بدون هیچ نگرانی از آپشن‌های جدید ماشین خود لذت ببرید. یکی از بهترین راه‌های نصب آپشن ماشین، استفاده از پلتفرم و اپلیکیشن بسپر است.

در این اپلیکیشن، با وارد کردن مشخصات ماشین خود، آپشن‌های مجاز ماشین شما، نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر نقطه از ایران، خدمات خودرویی را در محلی که می‌خواهید دریافت کنید. علاوه بر این، خدمات این پلتفرم توسط متخصصان نمایندگی خودروی شما انجام می‌شود و علاوه بر ضمانت اصالت اجناس، هیچ خللی به گارانتی خودروی شما وارد نمی‌کند. همچنین تمامی خدمات خودرویی این اپلیکیشن با قیمت مصوب و در سراسر ایران یکسان است و دیگر به هنگام تسویه حساب، سورپرایز نخواهید شد!!

برای اطلاع از سایر خدمات این پلتفرم، می‌توانید اینجا را مشاهده نمایید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد