موضوعات داغ

پیکاپ سانگ یانگ موسو مدل ۲۰۲۱ معرفی شد، فیس لیفتی از یک تراک فراموش شده

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سانگ یانگ مدل موسو ۲۰۲۱ را سه سال پس از عرضه نسل کنونی فیس‌لیفت کرد. این تغییرات بصری قرار است ظاهری جسور و عضلانی به این پیکاپ تراک بدهد، در حالی که آن را بیش از پیش شبیه محصولات جدید این برند می‌کند.

ويژگی‌های ظاهری جدید شامل جلوپنجره کرومی با تیغه‌های عمودی و چراغ‌های جلو و سپر جدید هستند. چراغ‌های عقب شبیه مدل قبلی هستند، و نام موسو در وسط درب عقب دیده می‌شود.

قدرت این پیکاپ تراک هنوز توسط یک موتور ۲.۲ لیتری دیزلی تأمین می‌شود که همچنان توان ۱۷۸ اسب بخار تولید می‌کند. گشتاور از ۴۰۰ به ۴۲۰ نیوتن متر افزایش ‌یافته است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این مدل با جعبه‌دنده شش سرعته خودکار ۱۱.۹ ثانیه و با جعبه‌دنده شش سرعته دستی ۱۱.۳ ثانیه است. این دو جعبه‌دنده گشتاور موتور را به سیستم چهار چرخ محرک منتقل می‌کنند، و مصرف سوخت این مدل ۹.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

این شرکت کره‌ای پذیرش سفارشات فیس‌لیفت موسو در بریتانیا را آغاز کرده‌ است. قیمت‌گذاری از ۳۲،۴۹۵ دلار برای مدل پایه EX شروع می‌شود که دارای چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی و شش کیسه هوا است. نسخه پایه همچنین مجهز به قفل مرکزی از راه دور، تهویه هوای دستی، برف‌پاک‌کن با سنسور بارش، چراغ‌های جلو با سنسور غروب آفتاب، آینه‌های برقی، رادیوی دیجیتال و بلوتوث است.

سانگ یانگ موسو ۲۰۲۱

نسخه ربل که بر اساس EX ساخته شده امکاناتی از جمله باربند، سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین دید عقب، تزئینات چرم‌مانند، صندلی‌های جلوی دارای گرمکن و تهویه، فرمان گرمکن، چراغ‌های مه‌شکن LED و گرافیک‌های مخصوص ربل را اضافه می‌کند.

نسخه ساراسن دارای پک بدنه مشکی، چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، صندلی‌های چرمی ناپا، صندلی‌های جلوی قابل تنظیم برقی، صندلی‌های عقب گرمکن، کنترل تهویه دومنظقه‌ای، و سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۹.۲ اینچی است. تجهیزاتی از جمله حسگرهای پارکینگ جلو و عقب، تشخیص نقاط کور، دستیار تغییر مسیر، هشداردهنده ترافیک از عقب و گرافیک‌های مخصوص ساراسن به صورت استاندارد روی این مدل قرار دارند.

مدل بالارده به نام موسو راینو، دارای تایرهای XL دور چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، سنسورهای پارکینگ در جلو و عقب و گرافیک‌های مخصوص راینو است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد