موضوعات داغ

ایران خودرو روزانه چند دستگاه تارا تولید می کند؟

عکس مطلب اول

فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین صحبت های خود به ارائه جزییاتی در رابطه با ارتقای محصولات این گروه خودروسازی پرداخت و سپس جزییاتی از شرایط و آمار تولید جدیدترین محصول ایران خودرو، یعنی خودروی تارا ارائه کرد.

فرشاد مقیمی در گفتگو با ایکوپرس اعلام کرد که ارتقای محصولات فعلی ایران خودرو از اصلی ترین راهبردهای این گروه خودروسازی بوده و از جدیدترین دستاورد این شرکت می توان به رونمایی و تولید گیربکس 6 سرعته اتوماتیک در بهمن ماه سال گذشته توسط شرکت نیرو محرکه و اولین استفاده آن بر روی ماشین رانا پلاس، به عنوان اولین خودروی مجهز به این گیرکس 6 سرعته اشاره کرد.

مقیمی در ادامه افزود که خودروی رانا پلاس اولین دریافت کننده گیربکس 6 سرعته خودکار شرکت نیرو محرکه بوده و هدف بعدی تجهیز دنا پلاس توربوشارژر به این جعبه دنده خودکار خواهد بود که در حال حاضر به خط تولید آزمایشی رسیده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو در ادامه همچنین با تاکید بر روی تولید محصولات با کیفیت و تیراژ بالا، به ظرفیت تولید خودروی جدید تارا نیز اشاره کرد و افزود: از اوایل هفته گذشته، ظرفیت تولید خودروی تارا افزایش یافت و از روزانه 50 دستگاه در هفته گذشته، به روزانه 75 دستگاه در هفته جاری افزایش پیدا کرد. علاوه بر این نسخه اتوماتیک خودروی تارا هم در مرحله کالیبراسیون قرار داشته و به زودی وارد بازار کشور خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد