موضوعات داغ

سیتروئن C3 مدل ۲۰۲۲ معرفی شد، تولید در خارج از فرانسه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از طراحی مجدد هاچ‌بک کامپکت سیتروئن C3 در سال ۲۰۲۰، حالا این شرکت فرانسوی C3 جدید ۲۰۲۲ را معرفی کرده‌ است. این مدل بخشی از استراتژی جدید این شرکت برای جلب رضایت مشتریان بین‌المللی است. این به معنای تمرکز بر روی بازارهای خارج از قاره اروپا مانند آمریکای جنوبی، خاورمیانه، آفریقا، آسیا، چین و هند است.

C3 جدید به عنوان یک هاچ‌بک همه‌کاره با طول کمتر از ۴ متر با هدف تثبیت حضور این برند در هند و آمریکای جنوبی توصیف شده است. به همین دلیل، سیتروئن مراحل توسعه و تولید این مدل را در آمریکای جنوبی و هند انجام خواهد داد.

سیتروئن C3

C3 جدید که به عنوان نماینده مدرن محصولات سیتروئن معرفی شده بسیار مقاوم است، و چون در طراحی آن از شاسی بلندهای کراس‌اووری مثل DS 4 الهام گرفته‌ شده است فاصله کف آن تا زمین ۱۸ سانتیمتر است. طراحی این مدل با نسخه اروپایی متفاوت است، چون این شرکت قصد دارد رضایت مشتریان در آن دو بازار را جلب کند.

اما به لطف شباهت به مدل‌های اخیر از جمله C4 جدید یا C5 X جدید کاملاً قابل تشخیص است. در کابین شاهد امکانات ساده و تازه‌ای هستیم که شامل سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۱۰ اینچی، تجهیزات مرتبط با گوشی‌‌های هوشمند و همچنین مجموعه وسیعی از لوازم جانبی مخصوص هر بازار هستند. سیتروئن گفته است که C3 جدید را در چنای هند و آمریکای جنوبی برای بازارهای محلی تولید خواهد کرد و تحویل آن به مشتریان در آن مناطق و آمریکای لاتین را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد