موضوعات داغ

ژان فیلیپ ایمپاراتو: من آلفارومئو می‌فروشم، نه یک آیپد که خودرویی در اطراف آن است

عکس مطلب اول

ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل جدید آلفا رومئو، معتقد است که خودروهای این برند باید همیشه بر روی راننده متمرکز باشند. این یعنی خودروهایی که این برند می‌سازد کمترین نمایشگرهای ممکن را خواهند داشت.

ایمپاراتو در این باره گفت: "آلفا رومئو جایگاه خاصی در جهان خودرو دارد. راننده در مرکز قرار دارد و شاهد کمترین نمایشگرهای ممکن هستیم. من آلفا رومئو می‌فروشم، نه یک آیپد که خودرویی در اطراف آن است."

حتی زمانی که این شرکت در حال برقی کردن خط تولید خودش است، ایمپاراتو معتقد است که ارائه یک تجربه جذاب و راننده‌محور نقش مهمی در موفقیت این برند دارد.

مدیرعامل جدید پیش از این تصمیمات بزرگی برای آلفا رومئو گرفته است. ایمپاراتو پیش از این گفته بود که این برند پلتفرم دیفرانسیل عقب "جورجو" را کنار خواهد گذاشت و به جای آن از معماری STLA اتحاد استلانتیس بهره خواهد برد. این همان پلتفرمی است که در آینده سدان‌ها و شاسی بلندهای مازراتی روی آن ساخته خواهند شد، پس حتماً جذابیت زیادی دارد.

این مدیرعامل جدید آنقدر به عملکرد عالی متعهد است که رونمایی از تونالی را به تعویق انداخته است. این مدل که در ابتدا قرار بود تاکنون رونمایی شده باشد، به منظور بهبود عملکرد پیشرانه پلاگین هیبریدی سه ماه دیرتر رونمایی خواهد شد. ایمپاراتو پیش‌تر اشاره کرده بود که آلفا رومئو تمرکز مجددی روی بازار آمریکا خواهد داشت.

ایمپاراتو که پس از تشکیل اتحاد استلانتیس از پژو برای مدیریت آلفا رومئو انتخاب شد، کار دشواری پیش رو دارد، اما به نظر می‌رسد که توانسته رضایت طرفداران این برند ایتالیایی را جلب کند. این اقدام علیه نمایشگرها در تضاد با روند کنونی صنعت خودرو است، جایی که تقریباً تمام خودروسازان از تعداد زیادی از این نمایشگرها در محصولات خود استفاده می‌کنند. اما تعهد ایمپاراتو برای تولید خودروهای راننده‌محور احتمالاً مورد استقبال برخی از مشتریان این شرکت قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد