موضوعات داغ

تست درایو تیگو 8 پرو در پیست آزادی توسط رسانه های تخصصی خودرو + عکس

عکس مطلب اول

از زمان آغاز فعالیت مدیران خودرو در دو دهه پیش، محصولات مختلفی توسط این شرکت به بازار ایران عرضه شده‌اند و روز به روز برتنوع آن‌ها افزوده می‌شود. جدیدترین محصول این شرکت برای بازار ایران، تیگو 8 پرو است که یک شاسی‌بلند سایزمتوسط محسوب می‌شود و جایگاهی بالاتر از تیگو 7 را به خود اختصاص خواهد داد.

تیگو 8 پرو در صورت عرضه به بازار، با سایر شاسی‌بلندهای متوسط وارداتی رقابت خواهد کرد. خودروهایی که مدتی است عرضه آن‌ها به بازار داخلی متوقف شده و اکنون تیگو 8 پرو شانس به چالش کشیدن رقبای خود را دارد. میتسوبیشی اوتلندر، هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، رنو کولئوس و نیسان ایکس تریل برخی از رقبای تیگو 8 پرو در بازار داخلی هستند. حال مدیران خودرو در یک رویداد رسانه‌ای، تیگو 8 پرو برای بررسی در اختیار خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو قرار داده است.

ظاهر تیگو 8 پرو جلوه‌ای مدرن و امروزی دارد و می‌توان آن را خودرویی زیبا خطاب کرد. زیر کاپوت این شاسی‌بلند پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر با سیستم تزریق مستقیم سوخت قرار گرفته است که حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس هفت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو را در تیگو 8 پرو برعهده دارد.

تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو از چیدمان صندلی‌های سه ردیفه بهره‌مند است و ظرفیت کافی برای 7 سرنشین را ارائه می‌دهد. کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، نگهدارنده بین خطوط، هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار و چراغ‌های انطباق پذیر جلو بخشی از امکانات ایمنی تیگو 8 پرو هستند.

در مورد امکانات رفاهی تیگو 8 پرو نیز می‌توان به این موارد اشاره کرد: سانروف و سقف پانوراما، دو نمایشگر 12.3 اینچی برای سیستم سرگرمی و نمایش اطلاعات خودرو، حالات مختلف رانندگی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، فرمان دی کات، پدال شیفتر تعویض دنده، صندلی‌های برقی جلو به همراه سیستم تهویه و سیستم تهویه با دریچه جداگانه برای سرنشینان ردیف عقب.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/18
این واقعا اعجوبست
این چری لامصب سال نود یعنی ده سال پیش شاخ ترین ماشینش ام وی ام ایکس ۳۳ بود!!!
الان ببین چی شده که داره خطر جدی محسوب میشه برای بازار کره ایا و ژاپنیا تو ایران👏🏻
1400/7/18
واقعاً جذابه
شک نکنید بهتر از لگن هایی مثل سانتافه 2017 و سورنتو 2018 هستن سلاطین کره ایی با شتاب 17 ثانیه و مشکلات متعدد گیربکس و موتور
1400/7/22
لطفا چگونگی خرید رو اعلام بفرمایید
1400/7/24
موتور 1600 توربو 197 اسب بخاری و گشتاور 290 نیوتن بر متر . اگر مقایسه اش کنیم با موتور دنا پلاس توربو با حجم 1700 که قدرتش 155 اسب بخار و گشتاورش 215 نیوتون بر متر هستش فاصله ایی که تو این یکی دو سال صنعت خودروسازی چین از ایران باز کرده کاملا مشخص میشه
چند سال پیش هیچ کس باورش نمیشد چینی ها تو خودروسازی فاصله خود رو تا این حد به کره ایی ها نزدیک کنند
1400/8/27
چین چند سال پیش از کره جلو زده .