موضوعات داغ

آیا اجاره خودرو جایگزین خرید خودرو خواهد شد ؟

عکس مطلب اول

قیمت های سرسام آور خودروهای داخلی و به خصوص خودروهای خارجی رویایی ماشین خریدن را برای بیشتر افراد به آرزویی دست نیافتنی تبدیل کرده است.

این موضوع باعث شده که افرادی که نمی توانند از پس هزینه بالای خرید خودرو بر بیایند به اجاره خودرو رو بزنن. صنعتی که چند سالی است در داخل کشور رشد چشم گیری داشته است.

اجاره خودرو چیست ؟

آیا تا کنون اجاره خودرو به گوشتان خورده است ؟ارائه خدمات رنت ماشین برعهده شرکت های اجاره خودرو است . این شرکت ها دارای تعداد زیادی خودرو ایرانی و خارجی هستند که با دریافت مدارک اجاره می دهند.

خدمات متنوعی در زمینه کرایه خودرو وجود دارد که در بخش پایین به آن اشاره کرده ایم . اما به صورت کلی باید بدانید که رنت خودرو برای مسافرت های شما و یا موارد کاری و تشریفاتی می تواند هزینه های شما را بسیار کاهش دهد. به جای استفاده از تاکسی های اینترنتی و یا حتی خرید خودرو.

شاید در شرایط کنونی و هزینه ی بالا نگهداری از خودرو و سوخت تریجیح دهید ماشین رنت کنید.

خدمات شرکت های اجاره خودرو

خدمات اجاره ماشین به چند دسته مختلف تقسیم می شود که شامل :

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو با راننده

اجاره ماشین عروس

اجاره ون

اجاره ماشین های تشریفاتی

اجاره خودرو بای فیلم برداری

حالا شاید بپرسید که این خدمات به چه صورت است و برای دریافت آنها چه شرایط و مدارکی مورد نیاز است. اجاره خودرو بدون راننده به این صورت است که شما خودرو مدنظرتان را می توانید به صورت شخصی و با ارائه مدارک در اختیار خود داشته باشید.

برای مثال می خواهید به یک مسافرتی چند روزه بروید و به یک خودرو با کیفیت فنی بالا نیاز دارید. در این شرایط می توانید یک خودرو را به صورت چند روزه اجاره کرده و کاملا در اختیار خود داشته باشید.

شرایط اجاره خودروهای بدون راننده

تمامی هزینه های مصرفی خودرو بر عهده شرکت می باشد

کشیدن سیگار در خودرو ها ممنوع می باشد و در صورت عدم رعایت، هزینه شستشو کامل خودرو از مشتری دریافت می شود

در برخی از شرکت ها در صورت عدم رضایت مشتری از کیفیت فنی خودرو، به صورت رایگان خودرو تعویض می گردد

حداقل مدت زمان اجاره خودروهای بدون راننده 3 روز می باشد

در صورت تردد در محدوده طرح ترافیک هزینه به عهده مشتری است.

هزینه عوارض جاده ای بر عهده مشتری است

البته تمامی موارد نام برده شده برای هر شرکت متفاوت بوده و ممکن است که رنت کاری شرایط مخصوص به خود را داشته باشد.

خودروهای موجود در اجاره خودرو بدون راننده شامل خودروهای ایرانی نظیر: پژو 207، پژو 206، پژو پرشیا، ال 90،سمند و خودروهای خارجی نظیر : بنز S500،سراتو ، سانتافه ، سورنتو و ...... .

در این نوع خدمات باید شما مدارکی مورد نیاز را برای شرکت ارسال کرده و درصورت تایید خودرو در اختیار شما خواهد بود. مدارک مورد نیاز می تواند شامل مدارک شناسایی، ودیعه نقدی ، چک و یا سفته برای ضمانت ویا موارد دیگر باشد.

این خدمات برای توریست ها نیز کارآمد است که می توانند با ارائه پاسپورت خودرو اجاره کنند.

یکی دیگر خدمات پرطرفدار اجاره خودرو با راننده است. خودروهای با راننده که جزو خدمات تشریفاتی محسوب می شود. به این صورت که خودروهای لوکس و خارجی همراه با راننده ای مجرب و اموزش دیده به مشتری خدمات رسانی می کند. در این نوع اجاره هیچ مدرکی از مشتری دریافت نمی شود.

این امر به این دلیل است که راننده شرکت همراه شما بوده و تمامی خسارت برعهده راننده است.

برخی از این شرکت ها شعبه های خودرو در سراسر ایران گسترش داده اند. در واقع شما در هر جایی از ایران که باشید می توانید ماشین رنت کنید. به راحتی از طریق رزرو آنلاین و یا تماس تلفنی . یکی از این شرکت ها که می توان از آن نام برد شرکت

اجاره خودرو رنت کنیم است.

این شرکت در بسیاری از شهرهای ایران دارای نمایندگی فعال است. برای مثال اجاره خودرو در اصفهان، شیراز و ..... .

همان طور که در بالا مطالعه کردین خدمات اجاره ماشین در کشور ما در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته و به صورتی شده که می تواند جایگزین خرید خودرو شود.

شما می توانید با هزینه بسیار مناسب یک سفره خاطره انگیزی را تجربه کنید. با این اوصاف آیا دوست دارید با هزینه مناسب، یک خودرو با کیفیت فنی بالا را برای سفرهای خودو انتخاب کنید یا اینکه پول زیادی را صرف خرید یک خودرو ایرانی کنید ؟

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد