موضوعات داغ

نتیجه مسابقه دریفت 30 مهرماه، مسابقه‌ای پرحاشیه در پیست آزادی + عکس

عکس نویسنده
فربد فولادی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول

۳۰ مهر ۱۴۰۰ پیست آزادی تهران مهمان خودروهای چند صد اسبی دیفرانسیل عقب هست که هر کدام برای جایگاه باهم می‌جنگند. بعد از 2 سال مسابقات فرمولا دریفت با ۸ شرکت‌کننده از استان‌های مازندران، خوزستان، مرکزی، البرز، تهران شرکت کردند که به صورت سوئیسو با هم به رقابت پرداختند. ۲۹ مهرماه روز پنجشنبه روزی بود که حدود ۱۰ تا ۱۵ شرکت‌کننده برای تست کوالیفای رفتند که فقط ۸ نفر توانستند این تست را با موفقیت پست سر بگذارند.

مسابقه دریفت

البته جالب اینجاست که دانیال قربان‌نیا، جوان ۲۵ ساله مسابقات برای اولین‌‌بار در مسابقات شرکت کرد و توانست با مهارت بالای خود تنها با چند جلسه تمرین بتواند رقبای خود را کنار بزند و یکی از این ۸ نفر باشد. در روز مسابقه هم که اولین سوئیسوی مسابقه هم بود با شهاب پیشاندار هم گروه شد و با اینکه توانست مهارت بالایی از خود نشان دهد ولی حذف شد. زیباترین مسابقه سوئیسو، بین شهاب پیشانیدار و رضا گله‌دار بود که البته با حواشی زیادی هم برخوردار بود.

مسابقه دریفت

از نظر بینندگان و شرکت‌کننده‌ها هم این مسابقه چه در روز کوالیفای، چه در روز مسابقه دارای حاشیه‌های زیادی بود که باعث درگیری شرکت‌کننده‌ها با یکدیگر و تیم داوری هم شد و بدون شک یکی از جنجالی‌ترین مسابقات نیز بود که برای توضیحات بیشتر نیاز به جزئیات بیشتر از داستان است و باید مفصل به آن پرداخته شود.

نتیجه مسابقه دریفت ۳۰ مهر ۱۴۰۰

رتبهشرکت کننده
1رضا گله دار
2شهاب پیشانی دار
3هادی جعفرپور

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/1
سایتی عالی دارای کادری مجرب