موضوعات داغ

پلیس راهنمایی و رانندگی روسیه از چه خودرویی استفاده می کند؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

2497 خودروی گشت هیوندای سولاریس تولید شده توسط کارخانه هیوندای موتور سن پترزبورگ به ناوگان خودروهای پلیس راهنمایی و رانندگی روسیه تحویل داده شدند. این خودروها در چارچوب پروژه ملی فدرال «جاده های ایمن و با کیفیت» خریداری شده‌اند، یعنی بین بخش های این اداره در سراسر کشور توزیع خواهند شد.

خودروهای گشت هیوندای سولاریس به تجهیزات مختلفی مهجز شده‌اند تا پاسخگوی وظایف پلیسی خود در جاده‌ها و خیابان‌های روسیه باشند. بدنه رنگ آمیزی شده، چراغ چشمک زن، دوربین ضبط وقایع و بلندگو بخشی از این تجهیزات به شمار می‌روند. برای اطمینان از عملکرد بدون اشکال خودروهای گشت، تمامی این اتومبیل‌ها به دو باطری اضافه قابل شارژ مجهز شده‌اند. تمامی این تجهیزات توسط کارخانه هیوندای در سنت پترزبورگ به این خودروها افزوده شدند.

هیوندای سولاریس به موتور 1.6 لیتری بنزینی با قدرت 123 اسب‌بخار مجهز است و خودرویی مناسب برای گشت‌های طولانی مدت به شمار می‌رود. پیش از این نیز پلیس روسیه در سال‌های 2019 و 2020، خودروهای یواز پاتریوت و اشکودا اوکتاویا تولید شده در کارخانه نیژنی نووگورود را برای تامین نیازهای خود خریداری کرده بود. این اداره در آینده گروه بزرگی از سدان محبوب و پرفروش روسی یعنی لادا وستا را نیز دریافت خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد