موضوعات داغ

فروش آذر ماه خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی با استقبال خریداران به پایان رسید

عکس مطلب اول

طرح فروش فوری آنلاین خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی مدل پرایم شرکت بهمن موتور با زمان تحویل هفته آخر دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه پانزدهم آذر ماه آغاز شد و با استقبال گسترده متقاضیان به اتمام رسید.

گفتنی است عرضه مجدد خودروهای مذکور به زودی از طریق وب سایت bahman.ir و صفحه های رسمی شبکه اجتماعی گروه بهمن اعلام خواهد شد.

مدیریت شرکت بهمن موتور با تشکر از اعتماد مشتریان و عذر خواهی از متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده اند، ضمن انجام مجدد طرح فروش در آینده نزدیک اعلام کرد که در تلاش است با افزایش تولید نسبت به عرضه بیشتر این دو محصول و ارائه محصولات جدید با تاکید بر حفظ و ارتقای کیفیت اقدام می نماید تا متقاضیان بیشتری موفق به خرید این خودروها شوند.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/15
درخبرها دیدم نوشته بودید فروش دیگنیتی با اسقبال خریداران به اتمام رسید،خیربنویسید با استقبال نزول خورهای شرعی به پایان رسید،کدام یک از افراد عادی و عامه مردم این مبلغ هایی را که باصطلاح خودروسازها بابت پیش پرداخت اعلام می کنندرادارند که بلافاصله پرداخت کنند،آش به قدری شور شده که تمامی نزول خورها به دلیل نبود نظارت شدیدا فعال شده و خودرو را با بهره های کلان به مردم بیچاره میفروشند،یک لیوان آب هم روش!
1400/9/15
تیتر رو اشتباه زدید
باید تیتر میزدید سر کاری ماه آذر تموم شد،
مگر مردم عادی می‌توانند ثبت نام کنند؟
همه خودروها رو خودشون و نمایندگیهاشون بر میدارند ، بعد تو بازار آزاد به مردم میفروشند،
ما که سه بار زدیم ، هر بار ده نفر یدونه هم نتونستیم بزنیم، ده دقیقه اول که سایت وارد نمیشه بعدشم تو مراحل ثبت نام نگهت می‌دارد،
متاسفم برای همین همه رانت و دلالی
1400/9/15
استقبال خری داران همان خودشان و دوستان بودند چون توی سایت امکان ورود نبود خودشان میبرند و برای خودشان هم میدوزند ملت فقط تماشا چی هستند . لعنت براین رانت خورهای بیحیا حرام خور دزد که گرانی و تورم را دامن میزنند مرگ بر تبانی شوم دولت و خودروسازان که اینقدر بیشرمانه سرملت کلاه میزارند جیبهاشون را به اسم ملت پر میکنند پرروهای بیشرم بی حیا کوفتشان بشه انشاله
1400/9/15
فقط دلال بازی مشاهده می شه و ثبت نامی که حتی پنج دقیقه هم زمان نداره یعنی ظرفیت تو پنج دقیقه اول تکمیل شد به جز تقلب و رانت هیچ توجیهی نداره.
1400/9/15
تمام موضوع فروش بهمن خودرو با ابهام شدید مواجه هست چرا که بنده از اول صبح با دوتا گوشی و اینترنت PC ساعت۱۰:۷وارد سایت شدم و تمام مشخصات مو سه نفره وارد کردیم بلافاصله پیغام اومد که ظرفیت خرید پر شده و امکان خرید وجود نداره..این اتفاق دقیقا سه مرتبه است که برای بنده پیش میاد.
واقعا اگر بهمن خودرو قصد فروش خودرو به اشخاص حقیقی و مصرف کنندگان واقعی و نداره این شو و نمایش رو جمع کنه یا سیستم فروشش و اگر نیتش خیره اصلاح کند.
با سپاس از سایت خودرو بانک
1400/9/15
ثبت نام گروه بهمن سرکاری هست و پشت پرده پول کلانی می گیرند و عده ای نمایشگاه داران را برنده می کنند ، من ده ها نفر را می شناسم که چهار دوره پشت سر هم از اولین دقیقه ثبت نام پای سیستم نشسته اند و هیچ کدام موفق به ثبت نام نشده اند و موثق خبر دارم که پشت پرده پول های کلانی به جیب می زنند .
1400/9/15
خوبه والله.جیب یسری دلال رو ظرف یه روز با دویست سیصد تومن رانت پر کردین.آفرین
1400/9/15
با سلام واقعا شما مردم را چی فرز کردید سایت را در ساعت مقرر باز نکردید حداعقل برای مردم وپس از تاخییر ۵ دقیقه با اینکه اینترنت پر سرعت داشتم با در خواست پلاک جانبازی پیام امد باید مجوز لازم است وهنگ کردن وپیام امد ظرفیت پر شد البته این اتفاق بار دوم بود برای من بوجود امد سری پیش هم همینطور شد منتهی سری قبل درخواست پلاک شخصی کرده بودم والان هم مدیران مربوطه با وجدان راحت اعلام میکنند ثبت نام تمام شد وچند روز دیگر در سایتها اگهی فروش دیگنیتی وووو دیده میشود خسته نباشید برای مردم اگر اب نداشت برای مسئولین خودرو ساز نان دارد
1400/9/15
با سلام خدایش این چه ثبت نامی هیچ عدالتی نیست من دوبار می خوام ثبت کنم اصلا نمی تونم وارد بشم این یک نوع کلابرداری طرف سی میلیون تومان میگیره ثبت نام میکند
1400/9/15
امکانش هست یکی هم مارا راهنمایی کند خدای ماشین دیگینی را دوست دارم
1400/9/15
قبل از شروع ثبت نام زدن ظرفیت فروش به اتمام رسیده، دیدن خیلی ضایع س برداشتن بعد از ساعت اعلامی دوباره گذاشتن. مثلا ما هم نمیدونیم که ماشینا رو نمایندگیاشون میگیرن به قیمت بازار میفروشن.
1400/9/16
واقعا دیگه کمال پررویی!!!
کدوم استقبال اخه!!!
هیچکی نمیتونه ثبت نام کنه، مسخره کردن مردومو، باشه شما خوب!!
1400/9/17
واقعا توهین امیزه
سه ماه پیش ماشینم رو با 60 تومن ضرر فروختم که ثبت نام کنم
نتونستم ثبت نام کنم
ماه بعد حدود 75 میلیون گرون کردند
بازم نتونستم ثبت نام کنم
ماه بعدش هم به لطف مدیران برجسته خودروسازی کشورمون نتونستم
یعنی تا الان حدود 140 میلیون ضرر کردم و سه ماهه بی ماشینم
احتمالا خیلی از دوستانی که میخوانند هم به همین درد مبتلا هستند
نکته جالب و اسفناک
اگهی های فیدلیتی رو در باما ببینید
غالب اگهی ها از نیاوران و مربوط به یک شرکت یا مجموعه ایی هست که قیمت ساعتی میده و در واقع تعیین کننده قیمت در بازار ازاد هستند
فهمیدن موضوع کار سختی نیست
لعنت خدا بر کسانی که این وضعیت رو در مملکت ما درست کردن