موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی جک T8 توسط کرمان موتور اعلام شد + جدول آذر 1400

عکس مطلب اول

کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی T8 (جک T8) ویژه آذرماه را اعلام کرد. در این شرایط فروش، قیمت کی ام سی T8 معادل 869 میلیون تومان اعلام شده است که مشتریان می‌توانند این خودرو را به روش اقساطی و با بازپرداخت دو ساله یا سه ساله خریداری نمایند. خودروها با مدل 1401 به مشتریان تحویل داده خواهند شد و موعد تحویل خودرو در شرایط فروش جک T8 نیز 60 روز کاری اعلام شده است. سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

رنگ های ارائه شده در شرایط فروش جک T8 شامل سفید، مشکی، قرمز و آبی هستند. جریمه تاخیر در تحویل خودرو معادل 1 درصد پیش پرداخت به صورت ماهیانه است و خودروها همراه بیمه بدنه به مشتریان واگذار می‌شوند. کی ام سی T8 یا جک T8 یکی از پیکاپ‌های تازه وارد بازار خودرو ایران است که به واسطه بهره‌مندی از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر و امکانات رفاهی مطلوب، پتانسیل به چالش کشیدن رقبا را دارد. در ادامه می‌تونید شرایط فروش کی ام سی T8 با اقساط بلندمدت را مشاهده کنید:

شرایط فروش کی ام سی T8

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/28
۶۰ روز به سبک کرمان موتور میشه ۶۰۰ روز !
1400/9/28
دو میلیارد برای t8😮
1400/9/29
با کمی دقت در شرایط فروش اقساطی در می یابیم که اخیرا شرکت های خودرو ساز خصوصی نظیر مدیران خودرو و کرمان موتور و ... ، دست رباخواران مشهور تاریخ و حتی بانکهای باصطلاح اسلامی!؟ را هم از پشت بستند!
به همین شرایط اعلام شده از سوی کرمان موتور دقت کنید و با یک محاسبه ساده میتوانید متوجه شوید که برای شرایط پرداخت اقساط ۲ ساله ۱۸٪ و برای شرایط پرداخت اقساط ۳ ساله ۲۶٪ سود اعمال کردند ...
1400/9/29
دروغ فقط دروغ
ماشینهای برج ۴ هنوز تحویل ندادن.
فقط دزدی از جیب مردم
1400/10/1
تو حالت دو ساله بیش از ۲۵درصد و در حالت بازپرداخت سه ساله بیش از ۲۹درصد سود داره!!!!!!
ایرانم آرزوست