موضوعات داغ

ام جی از نسخه ویژه RX eMax با قدرت 286 اسب بخار و مصرف تنها 1.4 لیتر رونمایی کرد

عکس مطلب اول

برند سایک رووی به تازگی خودروی RX5 eMAX را وارد بازار کرد. خودروی جدید در سه مدل با قیمت‌های متفاوت 26539، 28100 و 29665 دلار عرضه شده است. مجموعه‌ای از حقوق خرید خودرو در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که شامل رایانه تعویض تا حداکثر 780 دلار، وارانتی مادام‌العمر خودرو می‌شود.

همانطور که می دانید، این خودرو به عنوان نسخه پلاگین هیبرید کراس اوور RX5 MAX عرضه شده و بسیاری از تجهیزات خود را از مدل قبلی گرفته است.

رووی RX5 eMAX با طول 4.67، عرض 1.87 و ارتفاع 1.72 متر ساخته شده و فاصله بین چرخ‌های آن 2.76 متر است. این خودرو ظاهر جسورانه‌ای داشته و به خوبی توجه همه را به خود جلب می‌کند.

جلوپنجره بزرگ با طرحی ظریف به همراه حاشیه‌های کروم بالا و پایین، ظاهری لوکس را به eMax بخشیده است. در عین حال چراغ‌های LED جداگانه باعث شده‌اند نمای جلویی حالت سه‌بعدی و جذابی پیدا کند.

ام جی RX5 eMax

خودروی جدید رووی با سبک جدیدی طراحی شده که به طور کلی حالت فنی‌تری دارد. مدل پایه از ساده‌ترین پیکربندی برخوردار است که شامل نمایشگرهای متصل 12.3 اینچی و فرمان (با روکش) چرمی می‌شود. مدل میانی به امکانات بیشتری مثل دستیار رانندگی سطح L2 و کنترل از راه دور TVOX مجهز بوده و در نهایت مدل ممتاز دارای 7 اسپیکر BOSE، سیستم صوتی، پرده‌های هوای جانبی و قابلیت‌های رانندگی هوشمند 3R1V است.

محصول جدید سایک از سیستم پلاگین هیبرید شامل دو موتور برقی و توربوشارژ 1.5 لیتری استفاده می‌کند. قدرت موتور توربوشارژ به 166 اسب بخار می‌رسد و حداکثر گشتاور آن برابر با 250 نیوتن متر است. از طرف دیگر، موتور الکتریکی می‌تواند قدرتی معادل با 120 اسب بخار را تولید کرده و حداکثر گشتاور آن به 230 نیوتن متر می‌رسد و لذا باید قدرت نهایی این خودرو را 286 اسب بخار بدانیم. قدرت تولیدی این پیشرانه از طریق گیربکس 10 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

رووی RX5 eMAX به باتری‌های لیتیومی NCM مارک CATL (با ظرفیت 16.6 کیلووات ساعت) مجهز بوده و در صورت شارژ کامل می‌تواند مسافتی حدود 70 کیلومتر را طی کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر 100 کیلومتر حدود 1.4 لیتر است!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد