موضوعات داغ

تبدیل کامیون ارتشی MAN به یک خودروی آفرودی با اتاق کمپر! تنها 100 هزار دلار

عکس مطلب اول

عبارت Overlanding به معنی «سفر زمینی با خودروی شخصی» حدود یک قرن است که بر سر زبان‌ها می‌چرخد. اورلندینگ شامل یک خودروی آفرود می‌شود که مکان کوچکی را برای زندگی سرنشینان فراهم می‌آورد. اما در چند سال اخیر، خودروهای آفرود متعددی با هدف اورلندینگ ساخته شده و به عنوان اورلندر در بازار خرید و فروش می‌شوند.

خودروهای اورلندر در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید شده‌اند. از شاسی بلندهای ساب کامپکت گرفته تا آمبولانس‌های سفارشی، همگی می‌توانند در قالب یک اورلندر عالی وارد جاده‌ها شوند. کامیون نظامی MAN نیز جزو وسایل نقلیه‌ای است که به یک خودروی آفرود مناسب برای ماجراجویی تبدیل شده است. این ماشین درشت‌هیکل کار خود را با نام MAN M1078A1 آغاز کرد، ولی از ویژگی‌ها و امکانات مشترک با اورلندرها برخوردار است.

اورلندر MAN

از نقطه‌نظر راننده، کامیون MAN بسیار سودمند است. این مدل در گذشته به عنوان یک مکان کاری مورداستفاده قرار می‌گرفت. این خودرو دارای صندلی Recardo با تنظیم برقی برای راننده، تکیه‌گاه کمری و همین‌طور امکانات متعدد برای افزایش رفاه سرنشین است.

رنگ قهوه‌ای شنی، برچسب‌های مختلف، رول بارها و چراغ‌های رانندگی، ظاهر کامیون MAN را از اورلندرهای دیگر متمایز کرده است.

با ورود به داخل کابین، با اولین چیزی که مواجه می‌شوید، یک آشپزخانه نقلی است! سینک، ماکروویو و یخچال درست پیش روی شما ظاهر می‌شوند. دستشویی در سمت راست آشپزخانه قرار گرفته است. هیتر، تخت خواب دونفره و تهویه از دیگر امکانات خودرو به حساب می‌آیند. تمام برق اورلندر از طریق ژنراتور هوندا، بسته باتری تسلا و یک مبدل تأمین می‌شود.

امکانات کامیون MAN

یک موتور 6 سیلندره توربرودیزلی نیروی لازم برای حرکت کامیون را به چهار چرخ منتقل می‌کند. این خودرو دارای باک بنزین 500 لیتری بوده و تایرهای آن به طور قابل‌توجهی درشت هستند.

کامیون اورلندر MAN هم‌اکنون در فروشگاه Markatplaats هلند با قیمت تنها 95 هزار یورو (108445 دلار) در معرض فروش گذاشته شده است!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد