موضوعات داغ

فروشگاه اینترنتی باطری خودرو تک‌استارت

عکس مطلب اول

تک استارت، ارائه دهنده با کیفیت ترین باطری ماشین با تضمین به صرفه ترین قیمت

شما میتوانید با خرید باطری از فروشگاه اینترنتی تک استارت، بهترین و باکیفیت ترین محصول را به صورت امن و بدون واسطه از ما خریداری نمایید. با خرید از تک استارت شما از دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی، از جمله ارسال، نصب رایگان و سریع به تمامی نقاط تهران توسط سفیرهای تک استارت بهره مند خواهید شد. همچنین این امکان هنگام خرید در اختیار شما قرار دارد که باطری خودرو خود را، بر اساس نوع خودرو و آمپراژ آن به راحتی انتخاب کنید.

فروشگاه تک استارت با داشتن نمادهای الکترونیک و12 و 18 ماه گارانتی و همچنین ضمانت پس از فروش به شما فرصت خریدی ایمن را اعطا میکند.

کاربرد باتری خودروی سواری

• باطری در وسیله نقلیه شما یک جزء کلیدی است که به عنوان سیستم ذخیره انرژی عمل می کند و قدرت موتور، احتراق و سیستم های الکترونیکی کمکی مانند چراغ ها و رادیو را تامین می کند. ماشین یک سیستم پیشرفته و به هم پیوسته است که باتری ماشین در جایگاه قلب این سیستم می باشد.

بنابراین، همواره این نکته مهم را به یاد داشته باشید، هنگامی که باتری خودرو به پایان عمر خود رسید، با توجه با فاکتور های قابل توجه برای باتری ماشین مانند، آب و هوای محلی یا سیستم‌های برقی خودرو، محصولی مناسب را جایگزین آن نمایید.

• برای خرید بهترین و با کیفیت ترین باطری ماشین، به فروشگاه اینترنتی تک استارت مراجعه کنید پس از انتخاب باتری مناسب خود، مراحل خرید را به آسانی طی کنید تا سفیرهای ما در اسرع وقت باطری را به شما و در محل مورد نظرتان برسانند.

تک استارت، با دارا بودن تکنسین های آموزش دیده، نرم افزارهایی بروز مبتنی بر سیستم های اطلاعات مکانی، زیرساخت های سخت افزاری مناسب(نظیر انبارهای ثابت و متحرک در سطح شهر تهران و برخی مراکز استان ها) به مشتریان ارجمند خدمات رسانی میکند.

همچنین، با استفاده از سرورهای سخت افزاری بروز، سیستم پاسخگویی تلفنی با شماره سراسری ۱۶۵۲، ناوگان حمل و نقل هوشمند و شبکه ارتباطی قوی، در کنار بررسی سلامت دینام و سیستم برق خودرو به صورت رایگان، اقدام به فروش باطری مورد نیاز مصرف کننده با شرایط بسیار ویژه میکند.

تک استارت

برای کسب آگاهی از لیست قیمت باتری ماشین وارد وب سایت فروشگاه اینترنتی تک استارت شوید. تا لیستی از بهترین باتری ماشین را مشاهده نمایید.

برخی از عناصر ضروری که باتری ها را برای وسیله نقلیه بسیار مهم می کنند:

• ولتاژ باتری: در معنا، مقدار پتانسیل الکتریکی باتری است. ولتاژ استاندارد برای خودروهای امروزی ۱۲ ولت است. این ولتاژ نقش اساسی درعملکرد باتری دارد. یک باتری استاندارد ۱۲ ولتی خودرو دارای شش سلول است که هر کدام ۲.۱ ولت در حالت شارژ کامل تولید می کنند. هر کاهش ۰.۲ ولتی در شارژ باتری تقریباً معادل ۲۵ درصد از دست دادن برق است. بنابراین، حفظ شارژ مناسب باتری همیشه ضروری است. از همین منظور سعی نمایید همیشه باتری ماشین خود را با کمک دینام شارژ نمایید.

• واکنش شیمیایی: یک عمل‌کرد و واکنش شیمیایی، انرژی الکتریکی برای روشن کردن خودرو تولید می کند.

• تنظیم کننده ولتاژ:باتری انرژی تازه ای را از تنظیم کننده ولتاژ دریافت می کند. با این کار رگولاتور را هدایت میکند تا برق را به باتری بازگرداند. این مرحله تضمین می‌کند که باتری انرژی کافی برای روشن کردن ماشین در دفعات بعد را دارد.

باتری ممکن است بسیارکوچک به نظر برسد، اما قدرت زیادی را در اختیار خودرو قرار می‌دهد تا بدون مشکل کار کند. بنابراین خرید باتری باکیفیت برای افزایش طول عمر خودرو بخش مهمی است.

چند داستنی جالب در مورد باتری ماشین:

• مواد موجود در باتری های خودرو بازیافتی ترین محصول مصرفی در جهان هستند.

• اختراع باتری خودرو، مشکل بسیار جدی استارت های برقی که ال قبل از آن رواج داشت را حل نمود.

• استفاده از قطعات بازیافتی به طور قابل توجهی، اثر محیطی را کاهش می دهد.

• پس بدون اتلاف وقت، شما نیز باطری مناسب خودروی خود را با امکانات ویژه از فروشگاه اینترنتی تک استارت خریداری کنید.

تک استارت

چرا تک استارت؟

فروشگاه تک استارت، با استفاده از سامانه های هوشمند و به روز و مهم‌تر از آن با حذف واسطه ها، مستقیماً باتری را از کارخانه به مشتریان می‌رساند تا از بالارفتن قیمت کاذب جلوگیری شود.

• حذف واسطه گری باعث میشود که تک استارت، بتواند قیمت تمام شده باتری را برای مصرف کننده کاهش بدهد.

• با انتخاب آدرس مورد نظرتان ما محصول را در اسرع وقت با ارسال رایگان در موقعیت مورد نظر به شما تحویل میدهیم.

• این شرکت به صورت انحصاری چهار برند، باتری(نانوصبا، صبااسمارت، واریان، میلان و میراژ) مناسب تمامی خودرو های داخلی و خارجی را به مشتریان ارائه میدهد.

چگونگی خرید باتری ماشین سواری و استفاده از خدمات فروشگاه تک استارت:

برای خرید انواع باتری ماشین، می توانید مستقیماً به وبسایت تک استارت مراجعه کنید.

در این فروشگاه اینترنتی، روش های متنوعی که در ادامه به صورت مختصر به آن ها اشاره می شود، برای خرید باتری به شما پیشنهاد می شود که:

بر اساس برند باتری:

• در این روش، مشتریان می توانند ازمیان برندهای باتری موجود، برند موردنظرخود را انتخاب نمایند. سپس به انتخاب باتری مناسب با توجه به سیستم برقی و آمپراژ باتری خودروی خود، یک باطری را انتخاب و خریداری کنند.

بر اساس نوع خودرو:

• در صورتی که اطلاعی از آمپراژ باتری خود ندارید نگران نباشید، فروشگاه تک استارت این امکان را به شما ارائه می‌دهد تا در این قسمت نوع خودرو خود را جستجو کنید.با اینکار، لیستی از باتری های مناسب خودرو منتخب مناسب شما، نمایش داده میشود که شما مشتری ارجمند می توانید به راحتی باتری متناسب با سیستم برقی خودروی خود را انتخاب و خریداری نماید.

تماس تلفنی با ۱۶۵۲:

مشتریان ارجمند، جهت ثبت سفارش، خرید باتری و دریافت راهنمایی و مشاوره های مورد نیاز خود، می توانند با شماره تلفن سراسری ۱۶۵۲ تماس حاصل نمایند.

کارشناسان مجرب تک استارت، ضمن ارائه مشاوره و راهنمائی های لازم، خدمات مورد نیاز مشتریان برای انتخاب باطری خودرو و نحوه پرداخت آن را ارائه خواهند داد.

پیشنهاد ما به شما :

خرید از تک استارت ارزان تر و با کیفیت تر از هر جا

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد