موضوعات داغ

خودروی اپل با طراحی عجیب و کابین تخم‌مرغی شکل

عکس مطلب اول

تصاویری از یک خودروی عجیب در فضای آنلاین دست به دست می‌شود که به طراحی پیشنهادی برای خودروی آینده اپل اشاره می‌کنند. این تصاویر توسط یک دانشجوی طراحی به نام دوانگا بورا کشیده و ساخته شده‌اند. ماشین انتزاعی به یک سیستم چرخشی 360 درجه مجهز بوده و در دسته وسایل نقلیه خودران قرار می‌گیرد.

تنها دو صندلی در فضای حبابی شکل خودرو جای می‌گیرد و حریم شخصی سرنشینان به خوبی حفظ می‌شود. با این وجود، طراحی‌ها بیانگر یک کابین نسبتاً راحت هستند، به طوری که مسافران حین سفرهای کوتاه شهری یا حتی مسافت‌های طولانی‌تر، اصلاً احساس خستگی نمی‌کنند.

کابین با چرخش 360 درجه

ناگفته نماند که احتمال استقبال کمپانی کوپرتینویی از این اثر هنری چندان زیاد نیست. با این حال، هنوز مشخص نشده که خودروی آینده اپل با چه ظاهری ساخته خواهد شد، چراکه غول فناوری عجله‌ای در عرضه آن ندارد. منابع موثق بر این باورند که اپل ممکن نیست زودتر از سال 2025 از خودروی انحصاری خود رونمایی کند. این شرکت هم‌اکنون مشغول سروکله زدن با جمعی از تأمین‌کنندگان کره جنوبی است تا بتواند ساخت باتری را به آنها محول کند.

طرح پیشنهادی برای اپل کار

با این وجود، اپل گزینه‌های متعددی برای ساخت خودرو پیش رو دارد. پس از مشورت با تعدادی خودروسازی قدیمی و البته شکست در رسیدن به یک نتیجه مؤثر، به نظر می‌آید اپل به سمت سرمایه‌گذاری مشترک با ال‌جی و مگنا کشیده شده است.

اپل وسواس خاصی در ساخت خودروی آینده خود به خرج می‌دهد، ولی تحلیلگران بر این باورند که غول تکنولوژی قادر است پروژه را در سال جاری آغاز کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/8
قیافش مثه گوز حیف اپل
1400/11/9
خفه