موضوعات داغ

بهترین برند خودرو برای اجاره خودرو کدام است ؟

عکس مطلب اول

یکی از راهکارهای بسیار خوب برای تامین خودرو، استفاده از سرویسی به نام اجاره خودرو است. این سرویس توسط شرکت‌های مختلفی که در حوزه کرایه اتومبیل فعالیت دارند ارائه می‌شود. عمده مشتریان این شرکت‌ها را افرادی تشکیل می‌دهند که به خودروی شخصی خود به هر دلیلی دسترسی ندارند و یا تمایل دارند از یک خودروی دیگر برای تردد و یا برگزاری یک مراسم ویژه استفاده کنند. از آنجایی که در این معامله علاوه بر تبادل پول، ارائه مدارک تضمینی نیز الزامی است؛ مشتریان باید در انتخاب شرکت مورد نظر دقت بیشتری داشته باشند. اعتبار شرکت، تضمینی بر دریافت خدمات باکیفیت و محافظت هر چه بهتر از اسنادی است که مشتری به امانت نزد طرف دوم قرار می‌دهد. بنابراین حتما در انتخاب خود به فاکتور اعتبار توجه ویژه‌ای کنید و مجموعه‌ای را برای اجاره خودروی خود انتخاب کنید که ضمن دارا بودن ناوگانی کامل از جدیدترین برندهای خودرو، سابقه درخشانی نیز دارد.

اجاره خودرو شرکت سورنا

شرکت سورنا سیر (ejarekhodrosorena.com) مجموعه‌ای است که به صورت تخصصی در زمینه اجاره ماشین در تهران فعالیت دارد. این شرکت معتبر با تجهیز ناوگان خود به خودروهای مدرن و روز دنیا، شرایطی را فراهم آورده است که به کمک آن می‌تواند پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان خود باشد. در ادامه بیشتر خودروهایی که با ثبت قرارداد با سورنا سیر می‌توانید آنها را به صورت اجاره‌ای تحصیل کنید را معرفی می‌کنیم.

بی ام و

بی ام و یک برند بین‌المللی و بسیار معروف است که محبوبیت خود را مدیون کیفیت بالای محصولاتی است که به بازار عرضه کرده است. همین موضوع نیز سبب شده که مدیران مجموعه سورنا سیر، پرطرفدارترین مدل‌های برند بی او و را در ناوگان خود جای دهند. BMW Z4، BMW 730Li، BMW 528i، BMW X4، BMW X6 و BMW 428 مدل‌هایی هستند که می‌توانید با مراجعه به سورنا سیر به آنها دسترسی داشته باشید و به راحتی می توانید قیمت اجاره بی ام و در مدل های مختلف را بررسی کنید

بنز

مرسدس بنز یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان جهان است که در طی بیش از یک قرن از فعالیت خود، مدل‌های متنوعی از محصولات خود را روانه بازار کرده و طرفداران زیادی در بین دوستداران خودروهای لوکس دارد. مشتریان عزیز مجموعه سورنا سیر می‌تواند انواع مرسدس از جمله بنز C200، بنز E350، بنز E250، بنز S350 و بنز S500 را به راحتی برای مدت معینی اجاره کرده و از سواری با این خودروها بسیار شیک لذت ببرند.

تویوتا

کمپانی تویوتا با وجود اینکه در سال‌های اولیه تاسیس خود جزء خودروسازان برتر دنیا محسوب نمی‌شد اما با گذشت زمان و تجهیز خودروهای خود به جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات و سیستم‌های روز دنیا، به یک ابر کمپانی معروف تبدیل شد و در حال حاضر محصولات متنوعش طرفداران زیادی دارد. موسسه سورنا سیر با توجه به علاقه هموطنان عزیز به برند تویوتا امکان اجاره‌ لندکروز و تویوتا پرادو نیو را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

پورشه

محصولات تولیدی پورشه در سراسر جهان جزء بهترین‌ها شناخته می‌شوند. این کمپانی علاوه بر خورو، محصولات دیگری نیز تولید می‌کند که همگی شهرت جهانی دارند. خودروهای تولیدی این کمپانی بیشتر به دلیل مجهز بودن به امکانات جدیدی که ممکن است در دیگر خودروها وجود نداشته باشند شهرت پیدا کرده‌اند. تکنولوژی جدید این محصولات اصلی‌ترین عاملی است که مشتریان این کمپانی را ترغیب به خرید یا اجاره پورشه می‌کند. اگر شما هم از علاقمندان به پورشه هستید اما امکان خرید این خودروی لوکس و گران قیمت را ندارید می‌توانید با مراجعه به شرکت سورنا سیر انواع محصولات تولیدی پورشه از جمله پورشه باکستر، پورشه پانامرا و پورشه ماکان را به صورت کوتاه مدت اجاره کنید. این سه مدل از جمله مدل‌های پرطرفدار کمپانی پورشه هستند که علاوه بر زیبایی ظاهری، از امکانات متنوع و جذابی نیز برخوردار می‌باشند.

هیوندای

تنوع در محصولات خودروسازی هیونداری عاملی محسوب می‌شود که هر روز در حال افزایش محبوبیت این کمپانی است. هیوندای علاوه بر اینکه تقریبا هر چند سال محصول جدیدی را به بازار معرفی می‌کند؛ بخش باز طراحی بسیار قدرتمندی دارد که به کمک آن قادر است خودروهای قدیمی خود را از نظر ظاهری و فنی ارتقا دهد. برای دسترسی به جدیدترین مدل‌های هیوندای از جمله سانتافه Ix45، هیوندا توسان، هیوندا سوناتا LF، هیوندای جنسیس، آزرا گرنجور، Hyundai IX 35 و سوناتا yf می‌توانید با مجموعه سورنا سیر تماس بگیرید. عقد قرارداد قانونی با این موسسه معتبر، امکان دسترسی به این خودروهای لوکس و زیبا را برای شما فراهم می‌آورد.

لکسوس

شاسی بلندهای برند لکسوس یکی از پرطرفداران‌ترین و زیباترین خودروهای موجود در بازارهای بین‌المللی هستند. این خودروها علی رغم سن کمی که دارند؛ توانسته‌اند در مدت کوتاهی به بلوغ برسند و از نظر طراحی بدنه و مشخصات فنی جزء ده خودروی برتر جهان محسوب می‌شوند. ظاهر شکیل و خاص لکسوس موجب شده که در کشورمان بسیاری از علاقمندان به خودرو توجه ویژه‌ای به خودروهای تولیدی این شرکت داشته باشند. شرکت سورنا سیر با در نظر گرفتن این مهم اقدام به جهیز ناوگان خود با دو مدل از معروف‌ترین لکسوس‌های موجود در بازار یعنی لکسوس Nx و لکسوس Rx 350 کرده است. بنابراین با مراجعه به این موسسه، دیگر رانندگی با یک خودروی لوکس مانند لکسوس رویا نیست.

مازراتی

بیش از یک قرن است که از تاسیس کمپانی مازراتی می‌گذرد و بسیاری از کارشناسان معتقدند که تجربه مفید نهفته در این سال‌ها دلیلی است که موجب شده محصولاتی تولیدی این خودروساز در حال حاضر شهرت جهانی داشته باشند. در ایران نیز مانند سایر کشورهای جهان، از تولیدات این کمپانی به عنوان خودروهای لوکس یاد می‌شود. به همین خاطر بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم‌های خاص خود به اجاره انواع مازراتی روی می‌آورند. شرکت سورنا سیر با تکیه بر همین مهم و تجهیز ناوگان خود به مازراتی کواتروپورته و مازراتی گرن کابریو امکان دسترسی به این خودرو را برای علاقمندان به مازراتی فراهم آورده است.

کیا

کمپانی کیا در بحبوحه جنگ جهانی دوم تاسیس شد. اما به لطف پیشرفت‌های فوق‌العاده خود توانسته در حال حاضر جزء کمپانی‌های معتبر خودروسازی در جهان محسوب شود. کیا Optima و کیا اسپورتیج دو خودروی پرطرفدار این شرکت در ایران هستند که با مراجعه به موسسه سورنا سیر و بعد از عقد قرارداد قانونی امکان اجاره آنها برای هموطنان ساکن ایران و گردشگران خارجی فراهم است.

آدرس :جردن – کوچه آناهیتا – پلاک ۲۲ – واحد۷

تلفن: ۸۸۷۸۵۷۰۴ - ۰۲۱

ایمیل : info@ejarekhodrosorena.com

سایت : https://ejarekhodrosorena.com

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد