موضوعات داغ

خودروهای برقی فولکس واگن یاد می‌گیرند چگونه پارک کنند!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اخیرا فولکس واگن یک بروزرسانی را برای سیستم عامل خودروهای برقی خود که با نام ID شناخته می‌شوند، منتشر کرده است. این بروزرسانی به خودروهای فولکس واگن اجازه می‌دهد تا یاد بگیرند چگونه پارک کنند! این بروزرسانی نسخه سیستم عامل خودروهای برقی فولکس واگن را از 2.3 به 3.0 ارتقا داده است و علاوه بر بهبود هوش مصنوعی، اصلاحاتی در زمینه شارژ بی‌سیم و سیستم‌های کمکی نیز ایجاد خواهد کرد.

یکی از نکات برجسته نرم افزار جدید فولکس واگن، سامانه Park Assist Plus with Memory Function است که به راننده اجازه می‌دهد پنج نوع پارک مختلف را به خودرو آموزش دهد. این قابلیت به خودرو اجازه می‌دهد تا پارک کردن را با سرعت کمتر از 40 کیلومتر بر ساعت در مسافتی به طول 50 متر را بیاموزد. برای مثال راننده می‌تواند به خودرو بیاموزد که چگونه در یک پارکینگ مسقف پارک کند. خودرو پس از یادگیری عملیات پارکینگ، رفتار راننده را در موقعیت مشابه تقلید خواهد کرد.

به جز سیستم آموزش پارک کردن، بروزرسانی سیستم عامل فولکس واگن مدیریت حرارتی بهتری را برای باطری خودرو به عمل می‌آورد. اکنون رانندگان می‌توانند پکیج باطری خودرو را با سرعت بیشتری شارژ کنند و عملکرد پکیج باطری در هوای سرد بهبود یافته است. علاوه بر آن اکنون درصد شارژ باطری خودرو به راننده نمایش داده می‌شود، امکانی که بسیاری از مالکان خودروهای فولکس واگن در پی دسترسی به آن بودند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد