موضوعات داغ

چه نوع جرثقیل مناسب حمل و نقل ماست؟

عکس مطلب اول

چه نوع جرثقیل مناسب حمل و نقل ماست؟

جرثقیل ها دارای انواع مختلفی هستند شناخت و به کارگیری صحیح در پروژه ها و کسب و کارها بسیار با اهمیت و مهم است از این رو قصد داریم شما را با رنج ها و انواع مختلف جرثقیل ها آشنا کنیم.

جرثقیل 3 تن

این نوع جرثقیل ها دارای کفی می باشند و قادر هستند هر کالایی که در ابعاد و محدوده وزنی آنها هستند بر روی کفی خود حمل کرده و به مقصد مورد نظر رسانده و یا جابه جا کنند. کالاهایی از قبیل چیلرها، پالت ها و برخی از کانکس ها در رنج حمل و نقل این نوع جرثقیل قرار می گیرند.

اگر نیاز به جرثقیل 3 تن یا اجاره جرثقیل 3 تن دارید در خدمت شما هستیم همچنین اگر نیاز به اجاره جرثقیل ندارید نیز در خدمت شما برای به عهده گرفتن کامل حمل و نقل شما با تجهیزاتی ایمن همراه با استانداردهای روز و مورد نیاز هستیم.

جرثقیل 5 تن

جرثقیل های کفی دار دارای رنج های مختلف ۳ تن الی ۱۵ تن می باشند این نوع جرثقیل ها قادر هستند جابه جایی کانکس یا کانتینر، دستگاه های صنعتی، پالت ها، چیلرها و… را بر عهده بگیرند. ظرفیت باربرداری این نوع جرثقیل ها بیشتر از جرثقیل های 3 تن می باشد در نتیجه قادر هستند کالاهای بیشتر از نظر وزن حمل و نقل کنند اما برای حمل و نقل کالا در نظر داشته باشید، از نظر طول و عرض کالا تفاوت زیادی با جرثقیل های 3 تن ندارند.

جرثقیل 7 تن

این نوع جرثقیل ها کاربرد بسیار گسترده تری در صنعت دارند به این علت که توانایی بیشتر و امکان استفاده از بوم بلندتر دارند با توجه به اینکه با افزایش طول بوم ظرفیت بلند کردن بار در جرثقیل ها کاهش می یابد توان 7 تنی آن با وجود کاهش کاربرد زیادی در جابه جایی کالاها در فواصل یا ارتفاع های نسبتا زیاد دارند.

جرثقیل

این نوع جرثقیل برای مکان های نسبتا پر ارتفاع مخصوصا برای تعمیرات نمای ساختمان یا نصب روشنایی با نصب "سبد جرثقیل" مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از مزیت های این نوع جرثقیل نصب اسکلت ساختمان در خیابان ها و کوچه های باریک است که ماشین های سنگین امکان مستقر شدن و تردد ندارند. قابل ذکر می باشد که به دلیل کوچک بودن ابعاد این نوع جرثقیل اجازه تردد در طول شبانه روز را در شهر تهران دارا می باشد.

جرثقیل 10 تن

جرثقیل های ۱۰ تن بیشتر برای حمل و بارگیری، نصب چیلر، پالت، انواع کانکس ها و دستگاه ها و سایر مواردی که جرثقیل های ۳ تن و ۷ تن امکان حمل و جابه جایی آن را ندارند به کار گرفته می شود این نوع جرثقیل تا ظرفیت ۱۰ تن یا ۱۰,۰۰۰ کیلوگرم توانایی حمل و جابه جایی دارند. همانطورکه گفته شد جرثقیل های کفی دار دارای رنج 3 الی 15 تن می باشند در نتیجه این نوع جرثقیل ها نیز دارای کفی هستند و کاربردهای بسیاری از نظر توان باربرداری و کفی خود دارند. در این جرثقیل ها میتوان همانند جرثقیل های 7 تنی، سبدی در بوم (تلسکوپ) آن نصب کرد یا از بوم های بلند استفاده نمود تا کاربرد وسیعی در ارتفاعات بالا داشته باشند به طور مثال نصب چیلر در ارتفاعات بالا یا قرار دادن انواع دستگاه در ارتفاعات و...

جرثقیل

به طور خلاصه میتوان کاربرد این نوع جرثقیل را موارد زیر عنوان کرد:

• تخلیه و بارگیری کامیون و تریلی

• جابه جایی انواع چیلر و پالت ها

• نصب و جابه جایی انواع تانکر

• حمل و جابه جایی انواع دستگاه ها

• نصب تجهیزات ساختمانی

• جابه جایی انواع کانکس و کانتینر

• و انجام کلیه کارهای مربوط به جرثقیل ها و بالابرها (در صورت نصب سبد)

بالابرها

به طور کلی با نصب سبد در انتهای جرثقیل ها میتوان کارهای مربوط به بالابر را انجام داد اما بالابرها دارای انواع مختلف و رنج های مختلفی هستند برخی بالابرها مخصوصا برای انجام کاری ساخته شده و دارای مزیت و ویژگی های خاصی هستند

به طور مثال میتوان به بالابرهای مفصلی، بالابرهای تلسکوپی، بالابرهای عنکبوتی و بالابرهای کامیونی اشاره کرد که هریک کاربرد و ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

اگر در مورد بالابرها نیاز به اطلاعات بیشتری دارید از قسمت مقاله ها در وب سایت ما دیدن فرمایید.

جرثقیل

اجاره جرثقیل

اگر نیاز به اجاره جرثقیل دارید ایران جرثقیل با دارا بودن ناوگانی از جرثقیل های 3 تن الی 160 تن و کارشناسان زبده و کاربلد آماده ارئه خدمات اجاره جرثقیل در تهران و حومه می باشد.

به ما بسپارید

اگر هرگونه حمل و نقلی دارید ما در ایران جرثقیل در خدمت شما هستیم تا حمل و نقلی مطمئن و ایمن برای شما رقم بزنیم همچنین در صورتیکه نیاز به اجاره جرثقیل و بالابر دارید نیز، با دارا بودن بیش از 15 سال سابقه کار در این صنعت و تجهیزات به روز و ایمن به شما عزیزان خدمات ارائه می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع جرثقیل ها و بالابرها و کاربرد هریک از آنها به وب سایت ما مراجعه کنید.

شماره تماس:

09122076287

09127150057

02133462435

وب سایت:

iranjarsaghil.com

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد