موضوعات داغ

چری تیگو 8 پرو مکس 2023 با 250 اسب بخار قدرت و 4 چرخ متحرک

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

صنعت خودروسازی چین نفوذ گسترده‌ای در بازار آمریکای لاتین دارد و برندهای چینی در مکزیک به شدت فعال هستند. جدیدترین محصول چینی‌ها برای مشتریان مکزیکی چری تیگو 8 پرو است، محصولی که با نام چری تیگو 8 پرو مکس مدل 2023 به بازار این کشور عرضه خواهد شد.

چری تیگو 8 پرو مکس در بازار مکزیک با موتور دو لیتری چهارسیلندر توربوشارژر عرضه خواهد شد. این پیشرانه از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پشتیبانی می‌کند که حداکثر 250 اسب‌بخار قدرت و 389 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده می‌گذارد. گیربکس چری تیگو 8 پرو مکس از نوع هفت سرعته دوکلاچه مرطوب است که انتقال قدرت را به تمامی چرخ‌ها انجام می‌دهد. چری تیگو 8 پرو در مکزیک با سیستم تمام چرخ محرک یا AWD عرضه خواهد شد.

چری تصمیم گرفته است تا توجه مشتریان مکزیکی را با ارائه محصولی کارآمد، لوکس و مقرون به صرفه جلب کند. علاوه بر پیشرانه قدرتمند، مواد استفاده شده در کابین این خودرو نیز نرم و باکیفیت هستند. با این حال صندلی‌های ردیف سوم تیگو 8 پرو مکس چندان کاربردی نیستند و تنها برای نشستن کودکان مناسب به نظر می‌رسند. منتقدان توصیه می‌کنند این صندلی‌ها خوابانده شوند تا فضای بیشتری به قسمت بار خودرو افزوده شود.

چری تیگو 8 پرو مکس

همچنین سیستم صوتی این خودرو از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند اما خبرنگاران مکزیکی موفق نشدند تا تلفن همراه خود را به سیستم صوتی تیگو 8 پرو مکس متصل کنند. دستیار صوتی خودرو نیز تنها از طریق زبان انگلیسی با کاربر ارتباط برقرار می‌کند که برای مشتریان اسپانیایی زبان کمی نامطلوب به نظر می‌رسد. همچنین اگر با این کراس‌اوور رانندگی هیجانی داشته باشید، مصرف سوخت آن به شدت افزایش خواهد یافت.

با این حال خبرنگاران مکزیکی از سیستم‌های ایمنی متعدد و موتور پرقدرت تیگو 8 پرو مکس رضایت دارند. آن‌ها به این نکته اشاره کرده‌اند که هنگام گردش به چپ یا راست با سرعت کمتر از 20 کیلومتر بر ساعت، دوربین 360 درجه به صورت خودکار روشن می‌شود تا نمای بهتری از خودرو را برای راننده فراهم کند. سیستم تعلیق خودرو نیز سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌سازد.

چری یک برند جدید در بازار چین است و به همین دلیل مسئولان فروش و بازاریابی این شرکت باید تلاش بسیاری برای موفقیت به خرج دهند. قیمت چری تیگو 8 پرو مکس 2023 در بازار مکزیک از 825000 پزو (یک میلیارد و 270 میلیون تومان) آغاز می‌شود. تیگو 8 پرو تنها محصولی در این سطح قیمتی بازار مکزیک است که تمامی دستیارهای ایمنی از جمله رادار تغییر خط و دوربین 360 درجه را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/8
نام گذاری ماشین های چینی شده مثل گوشی های موبایل
پرو
پرو مکس
نسخه لایت برای افراد کم در آمد هم بزنین خب
1401/4/15
قیمتش در بازار ایران ، بالای 2میلیارد و 500 میلیون 😐