موضوعات داغ

کراس اوور SWM G05 PRO مدل 2022 معرفی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

سال گذشته تصاویری از چند دستگاه کراس‌اوور SWM G05 منتشر شد. این خودروها توسط شرکت سیف خودرو جهت تست وارد کشور شده بود. پیش‌ازاین نیز مدل‌های G01 و G01 F توسط این شرکت در کشور مونتاژ و عرضه شدند.

برند SWM یکی از برندهای خودرویی قدیمی ایتالیایی است که درگذشته به ساخت موتورسیکلت‌ مشغول بوده و موفقیت‌هایی هم در این زمینه کسب کرده است، اما در ادامه این کمپانی دچار ورشکستگی شد و بعدازاین اتفاق کسی سراغی از این کمپانی قدیمی نگرفت. در سال 2014 شرکت Shineray چین با خرید علامت تجاری SWM تصمیم گرفت از اعتبار برند و نام کشور ایتالیا بهره گرفته و محصولات خودرویی را با برند SWM به بازار عرضه کند.

اخیراً نسخه جدید کراس‌اوور G05 به نام SWM G05 PRO مدل 2022 در 4 مدل به‌صورت رسمی معرفی شد. تغییرات این خودرو در نمای جلویی و قسمت جلوپنجره است با یک طرح ماتریسی شکل سیاه و یک آرم قرمز کوچک حرف S جایگزین شده است. علاوه بر این، لوگوی بزرگ و سنگین SWM روی جلوپنجره باعث می‌شود خودرو G05 PRO جدید چهرهٔ سرسخت‌تر به خود بگیرد. بخش زیر جلوپنجره نیز به رنگ مشکی و چرخ‌ها نیز به طرح مشکی تغییریافته است.

کراس‌اوور SWM G05 Pro جدیدترین SUV سه ردیفه یک خودروساز چینی است.

این چراغ‌های جلوی زاویه‌دار در واقع مهم‌ترین عناصر طراحی بیرونی هستند که SWM G05 را پویا و اسپرت می‌کنند. SWM G05 از نمای جانبی به دلیل وجود خط Shoulder line پهن، رینگ‌های آلیاژی، قدرتمند به نظر می‌رسد.

درحالی‌که طراحی بیرونی بالاتر از حد متوسط و قدرتمند است، اما آنچه برای راننده و سرنشینان مهم است، فضای داخلی است و SWM G05 Pro فضا عالی و تجهیزات و تکنولوژی فراوانی را ارائه می‌کند.

نمای بالایی SWM G05 Pro

راحتی برای تیم طراحی SWM G05 Pro بسیار مهم بوده است بنابراین آنها کابین را تاحدامکان راحت طراحی کردند. طراحی مدرن با صفحه‌نمایش بزرگ روی داشبورد و ابزارهای دیجیتال موجود بر روی داشبورد خودرو تکمیل شده است. ماشین SWM G05 همچنین از مواد نرم در داخل کابین استفاده نموده است که حس کیفیت بیشتری را به مسافران آن القا می‌کند.

از آپشن‌ها داخل کابین عبارت‌اند از سانروف پانوراما بزرگ، ورود و استارت بدون کلید، سیستم سرگرمی خودرو Ego 3.0، استارت و تهویه مطبوع از راه دور، سیستم ناوبری GPS، صفحه‌نمایش LCD بزرگ 12 اینچی، فرمان روکش چرمی.

فضای داخلی

SWM G05 بافاصله بین دو محور 2750 میلی‌متر، خودرویی جادار است و فضای کافی برای 7 سرنشین در داخل کابین وجود دارد. صندلی‌های ردیف دوم قابل تنظیم هستند و ردیف سوم نیز به‌راحتی تا می‌شوند. حتی زاویه صندلی ردیف سوم نیز در دو سطح قابل تنظیم است. با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم و سوم، فضای بار 1920 لیتری در دسترس قرار می‌گیرد.

از نظر ایمنی، SWM G05 Pro با سیستم کمک ایمنی هوشمند ADAS عرضه می‌شود. این سیستم شامل کنترل پایداری بدنه ESC، نظارت بر اجسام متحرک، هشدار برخورد، هشدار انحراف خط، مانیتورینگ عابر پیاده، تصاویر پانوراما باکیفیت بالا و ضبط کننده رانندگی است، همچنین یک گارد کامل 360 درجه برای خودرو فراهم می‌کند تا از رانندگی ایمن اطمینان حاصل کند.

از نظر توان فنی، خودروی جدید به موتورهای 1.5T و 2.0L مجهز شده است. مدل 1.5 لیتری توربو شارژ حداکثر قدرت 154 اسب بخار و حداکثر گشتاور 220 نیوتن متر و دومی حداکثر قدرت 140 اسب بخار و حداکثر گشتاور 190 نیوتن متر تولید می‌کنند. گیربکس 5 سرعته دستی و 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه برای این خودرو قابل انتخاب است. مصرف سوخت موتور جدید 10 درصد کاهش‌یافته است.

از نظر ایمنی کراس‌اوور SWM G05 Pro با سیستم کمک ایمنی هوشمند ADAS عرضه می‌شود. این سیستم شامل کنترل پایداری بدنه ESC، نظارت بر اجسام متحرک، هشدار برخورد، هشدار انحراف از خط، سیستم مانیتورینگ عابر پیاده، تصاویر پانوراما باکیفیت بالا و سیستم ضبط رانندگی است که پوشش کامل 360 درجه برای خودرو فراهم می‌کند.

کراس‌اوور SWM G05 PRO در 4 مدل L2.0 Manual Elite ، 1.5T DCT Elite ، 1.5T DCT Deluxe و 1.5T DCT Premium به فروش می‌رسد.

این خودرو در مدل پایه تا نسخه فول آپشن از 81,900 الی 109,900 یوان قیمت‌گذاری شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/11
اس دبلیو ام عالیه خداییش. مظلوم مونده فقط.
1401/4/11
قیمت ۵۰۰ میلیون بیاد ایران میشه دو میلیارد