موضوعات داغ

میتسوبیشی اوتلندر مدل 2022 در همکاری با گک چین معرفی شد

عکس مطلب اول

خودروی جدید میتسوبیشی اوتلندر (Outlander) محصول مشترک کمپانی چینی گک و میتسوبیشی ژاپن به تازگی در نمایشگاه اتومبیل چونگ‌کینگ رونمایی شده است. خودروی جدید ظاهری زیبا و باشکوه داشته و احتمالا در سال جاری روانه بازار خواهد شد.

نسل چهارم اوتلندر از لحاظ طراحی، کیفیت، عملکرد و تکنولوژی به طور فراوان ای بهبود یافته است. این ماشین بر اساس کانسپت‌های Majestic و BOLD STRIDE طراحی شده و ظاهری جسورانه و ماجراجویانه دارد.

اوتلندر گاک میتسوبیشی

اوتلندر جدید در ابعاد 4.71 در 1.862 و ارتفاع 1.745 متر ساخته شده و فاصله بین محورهای آن حدود 2.7 متر است. در نمای مقابل، نسل جدید جلوپنجره دینامیک شیلد به چشم می‌خورد. چراغ‌ها به شیوه ظریف به جلوپنجره متصل شده و ظاهری تهاجمی به خودرو بخشیده‌اند. از طرف دیگر، چراغ‌های باریک با الگوی جدید شش‌ضلعی عجیب و جذاب، نمای جالبی به ظاهر عقب ماشین بخشیده‌اند. این ماشین روی رینگ‌های دورنگ 20 اینچی سوار است و جثه درشت آن، حس قدرت و امنیت را به بیننده القا می‌کند.

نمای عقب اوتلندر

اطلاعات چندانی درباره مشخصات کابین و پیشرانه این خودرو در دسترس نیست. با این حال طبق گزارش‌های قبلی، می‌توان حدس زد اوتلندر گک میتسوبیشی با موتور 1.5 لیتری متصل به گیربکس CVT در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/12
سرکار الیه گاک ؟؟؟ نداریم جی ای سی !!!!!!!!!!!!!!!!
1401/4/16
الیه؟ شما اول اطلاعات خودتون رو کامل بکنید بعد بقیه رو راهنمایی کنید. یه سرچ ساده انجام بدید هم گاک درسته، هم گک، هم جی ای سی!