موضوعات داغ

خودروی جدید برقی چری Wujie Pro مدل 2022؛ برادر MVM 110 جدید یا چری QQ

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

چری مدت زیادی است که بازار خودروهای کوچک را مد نظر قرار داده و اکنون در عصر انرژی‌های جدید، "نوع جدیدی" از خودروهای کوچک با سوخت انرژی جدید یعنی الکتریسیته با نام چری Wujie Pro را روانه بازار کرده است.

اگرچه چری در بخش طراحی ظاهری چری Wujie Pro از یک طراحی ظاهری به سبک مکانیکی استفاده می‌کند، اما برای مدلی با این اندازه، هنوزهم در نگاه اول زیبا و بامزه به نظر می رسد.

طول/عرض/ارتفاع خودرو به ترتیب 3402/1680/1550mm و فاصله بین دو محور 2160mm است. این یک طراحی دو در و چهار نفره است و طول خودرو چری Wujie Pro آن نسبت به چری QQ و مدل کوچک چری ANT کشیده تر است.

چری Wujie Pro

بدنه تمام آلومینیومی چری Wujie Pro نیز باعث شده تا از نظر وزن سبک عملکرد خوبی داشته باشد. نسخه با برد 301 کیلومتری مجهز به باتری CLTC تنها 980 کیلوگرم وزن دارد و نسخه با برد 408 کیلومتری آن تنها 1015 کیلوگرم وزن داشته که با مدل سوزوکی Alto قابل مقایسه است.

از نظر جزئیات نمای جلو خودرو جدید چری با چراغ های T شکل، بسیار قابل تشخیص شده است. در نسخه استاندارد چراغ‌های جلوترکیبی از هالوژن/LED است. چراغ‌های LED به عنوان هدلایت در روز بکار گرفته می شود و تنظیمات چراغ‌های جلویی به صورت خودکاراست.

این خودروی جدید چری Wujie Pro به طور استاندارد به رینگ 16 اینچی با لاستیک‌های ویژه 175/55 Linglong ویژه وسایل نقلیه برقی مجهز شده است و جلوه بصری کلی آن خوب است. روی بامپر چرخ و در نیمی از ارتفاع لاستیک یک خط علامت گذاری جهت نمایش میزان ارتفاع مجاز جهت گذشت از آب جاری یا رودخانه را به نمایش می گذارد.

چری Wujie Pro

انتظار می‌رود نسخه رده بالای چری Wujie Pro به آپشن‌هایی مانند سیستم کمکی پارک، هشدار برخورد از جلو و دوربین 360 درجه مجهز شود که کاملا کاربردی هستند. دستگیره درهای مخفی یکی از ترندهای طراحی خودروهای جدید امروزی است. با توجه به پیکربندی های اعلام شده توسط شرکت چری، Wujie Pro به کلیدهای بلوتوث و ورود و استارت بدون کلید به صورت استاندارد مجهز خواهد بود.

نمای عقب چری Wujie Pro

با رفتن به عقب خودرو، بخش عقب کاملاً مستحکم به نظر می‌رسد و همچنین از طراحی معمول مینی خودروها جهت مراقبت از فضای سر سرنشینان عقب در این خودرو نیز استفاده شده است. در مجموعه بدنه دو رنگ خودرو با ایجاد تعادل در جلوه بصری خوب عمل کرده است.

از نظر جزئیات طراحی در بخش نمای عقب خودرو، چراغ‌های عقب از طراحی چند نقطه‌ای استفاده می‌کنند و سبک کلی آن نیز T شکل است که به خوبی با گروه چراغ‌های جلو هم‌خوانی و جلوه بصری خوبی دارد.

در مورد شاسی و سیستم تعلیق، خودرو از یک سیستم تعلیق مستقل مک فرسون در جلو و عقب استفاده می کند. موتور برقی این خودرو در بخش عقبی قرار داشته و می تواند 74 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

چری Wujie Pro

بسته به نوع باتری خودروی جدید دارای دو مدل است: 30.6 کیلووات با رنج حرکتی 301 کیلومتر و 40.296 کیلووات با رنج حرکتی 408 کیلومتر. این خودرو از از شارژ هر دوحالت سریع/آهسته پشتیبانی می کند و در حالت شارژ سریع خودرو را می توان در 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ کرد.

چری سال هاست که عمیقا در زمینه خودروهای مینی مشغول بوده و با طراحی ظاهری Wujie Pro جواب مناسبی به ما داده است. در عصر انرژی های جدید، رانندگی با یک ماشین مینیاتوری با عملکرد خوب موتور نیز بسیارسرگرم کننده است و البته نباید انتظار قدرت خیلی عجیب داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد